۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس :

دستگيري عاملان تهديد با سلاح گرم

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳
فرمانده انتظامي شهرستان جهرم از دستگيري دو متهم كه اقدام به تهديد شهروندان با استفاده از سلاح گرم کرده بودند، خبر داد. 
دستگيري عاملان تهديد با سلاح گرم
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ خسرو رزمجويي، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110  مبنی بر یک مورد تهديد با سلاح گرم در یکی از محله های شهرستان، بلا فاصله ماموران كلانتري 11 جمهوري در محل حضور پيدا كردند.

وي افزود: پس از اعزام مأموران به محل وقوع جرم و انجام تحقيقات ميداني و حسب اظهارات شاكي مشخص شد دو نفر جوان مسلح سوار بر خودرو پژو پارس مجهز به كلت كمري اقدام به تهديد آنان کرده و سپس از  محل متواري  شده اند كه با توجه به حساسيت موضوع شناسايي و دستگيري متهمان در دستور كار قرارگرفت.  

سرهنگ رزمجويي ادامه داد: بلافاصله با اجراي طرح مهار در چندين نقطه از محل وقوع جرم ، متهمين در حين حركت با خودرو مشاهده شدند که با دیدن مأموران انتظامی اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم با بیان اینکه در عملیات تعقیب و گریز، متهمان اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می کنند، گفت: در نهايت پس از طی مسافتی تعقيب و گريز، خودرو متوقف و متهمان دستگیر شدند.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به کشف يك قبضه سلاح كلت كمري، دو قبضه خشاب ،17عدد تيرجنگي، يك قبضه ساتور و دوقبضه چاقو و قمه از این متهمان ،خاطرنشان كرد: امنيت خط قرمز پليس است و افرادي كه بخواهند نظم و آرامش شهروندان را خدشه دار كنند با برخورد قاطعانه و قانوني پليس روبرو خواهند شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۶۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما