۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

آغاز نخستین رویداد خودرویی کشور در شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۷
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز با حضور 14 شرکت دولتی و خصوصی فعال در صنعت خودرو کشور آغاز به کار کرد.
آغاز نخستین رویداد خودرویی کشور در شیراز
به گزارش حافظ خبر، نهاوندی افزود: این نمایشگاه از جهت کمی و کیفی از نمایشگاه های شاخص خودرو کشور است به طوری که نسبت به نمایشگاه خودرو پارسال به جهت متراژ برگزاری؛رشد صددرصدی داشته است.
او ادامه داد: نمایشگاه امسال خودرو شیراز در مساحت 15 هزار متری سالن های حافظ،نرگس،سرو،بهار، ملاصدرا و اردیبهشت در حال برگزاری است.
او ادامه داد: این نخستین رویداد در حوزه خودرو کشور در سال جاری است و قرار است از چندین خودرو سبک و سنگین در کوران برگزاری نمایشگاه رو نمایی و پیش بینی می شود یکی از جذابترین و پربازدیدترین نمایشگاه های خودرو کشور باشد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: خودروهایی که رونمایی می شوند غالبا تولید داخل هستند و این نشان از موفقیت متخصصان و  تولیدکنندگان داخلی در این عرصه مهم است.

نهاوندی بیان کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه، بیست و ششم خرداد ماه برپاست و علاقه مندان به این حوزه می توانند از ساعت 17 تا 22 از این رویداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس بازدید کنند.
کد مطلب : ۲۷۵۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما