۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

فارس به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع در بصره عراق نمایشگاه برگزار میکند

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۱
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: از ۲۸ تا ۳۰ شهریور امسال، نمایشگاه زیرساخت، کالاهای ساختمانی و صنایع کشاورزی به همت این شرکت در استان بصره عراق برگزار می‌شود.
فارس به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع در بصره عراق نمایشگاه برگزار میکند
به گزارش حافظ خبر، محسن نهاوندی شنبه ٢٧ خرداد در نشست خبری بیان کرد: برای نخستین بار نمایشگاه بین‌المللی در بخش‌های زیرساخت، کالاهای ساختمانی و صنایع کشاورزی در فضایی به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع در استان بصره عراق برگزار خواهد شد و ثبت‌نام از علاقه‌مندان ۲ هفته قبل آغاز شده است و تا اواسط مرداد امسال ادامه دارد.
نهاوندی زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بصره را ٢٨ تا ٣١ شهریور اعلام و اضافه کرد: در کنار تقویم نمایشگاه‌های داخلی، برگزاری روزهای آفریقا، روسیه، گرجستان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان و عمان در دستور کار قرار دارد و تلاش خواهد شد تا با معرفی توانمندی‌های اقتصادی، تجاری و تولیدی فارس در عرصه‌های مختلف، امکان تبادل و ارتباطات بیشتر بازرگان و فعالان اقتصادی فراهم شود.
مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس با بیان اینکه در حال حاضر مرکز تخصصی کشاورزی در استان نجف عراق راه‌اندازی شده است، گفت: معتقدیم با توجه به ظرفیت بسیار بالای عراق در بخث اقتصادی، لازم است که شرکت‌های ایرانی در این بخش نیز حضور پیدا کنند.
او تاکید کرد: برای اینکه شرکت‌ها و فعالان اقتصادی ایرانی در مبحث قراردادها دچار مشکل نشوند، بهتر است به کنسولگری مراجعه کرده و از آن مسیر نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس همچنین با اشاره به تاثیرگذاری نمایشگاه‌های خارجی در بحث توسعه تجارت، گفت: در حال حاضر در بحث توسعه تجارت در داخل در وضعیت نسبتا خوبی قرار داریم اما در بحث نمایشگاه‌های خارجی، با وجود تلاش‌ها، اقدامات موثری انجام نشده است.
نهاوندی با بیان اینکه در حال حاضر ٣٠ عنوان نمایشگاه بین‌المللی برای سال آینده در تقویم نمایشگاهی پیش بینی شده است، گفت: در نمایشگاه کشاورزی که اخیرا با کیفیت بسیار بالایی در شیراز برگزار شد، هیئت‌های تجاری قوی از کشورهای عراق، عمان، چین و فیلیپین حضور پیدا کردند.
مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس خاطرنشان کرد: به دنبال دعوت از تجار قدرتمند و هیات‌های اقتصادی خارجی هستیم تا بتوانیم در بحث جذب مخاطب و توسعه تجارت گام‌های بلندی برداریم.
کد مطلب : ۲۷۵۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما