۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

گردهمایی بزرگ تولیدکنندگان صنعت مبلمان کشور در شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: سی و سومین نمایشگاه مبلمان منزل و اداری شیراز از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد. 
گردهمایی بزرگ تولیدکنندگان صنعت مبلمان کشور در شیراز
به گزارش حافظ خبر، نهاوندی افزود: شرکت های مطرح تولیدی مبلمان از استان های فارس،تهران،خراسان رضوی،آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اصفهان،مرکزی،همدان، البرز و لرستان در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

 او ادامه داد: این دوره نمایشگاه مبلمان شیراز با حضور 130 شرکت تولیدی در مساحت 16 هزار متری سالن های حافظ،سرو،بهار،نرگس،ملاصدرا و اردیبهشت سایت نمایشگاهی فارس برگزار شده است.


مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی با بیان اینکه نمایشگاه‌های داخلی ویترینی مهم برای ارائه محصولات تولیدکنندگان مبلمان محسوب می‌شوند،گفت: هدف نمایشگاه‌ها برای صنعت مبلمان؛ هم تامین بازار موردنیاز داخل تولید کنندگان است و هم اینکه با تبادل اطلاعات و دانش و تجربیات مشارکت کنندگان می تواند زمینه صادرات محصولات را مهیا کند.

نهاوندی گفت:صنعت مبلمان به ‌دلیل تاثیر زیاد بر حوزه اشتغال و توسعه صادرات از اهمیت ویژه‌ای در رونق اقتصاد کشور برخوردار است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: شهروندانی که قصد خرید مبلمان، سرویس خواب و تشک و کالای خواب را داشته باشند، می توانند از تخفیفات در این نمایشگاه بهره مند شوند.


او بیان کرد: علاقه مندان می توانند تا روز یکشنبه بیست و نهم مرداد ماه از ساعت 17 الی 22 با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین الملی فارس از این نمایشگاه بازدید کنند.
کد مطلب : ۲۷۸۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما