۰
plusresetminus
استاندار فارس:

پیگیری های ملی برای افزایش مزایای پرسنل زیرمجموعه وزارت کشور

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۱
ایمانیه بر تاکید دائمی و همیشگی خود مبنی بر ضرورت توجه به معیشت پرسنل تحت نظارت وزارت کشور اشاره کرد و گفت: عمده مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی همکاران ما، به حوزه معیشت و مسکن اختصاص داشت که در حد اختیارات استانی زمینه های تسهیل شد .
پیگیری های ملی برای افزایش مزایای پرسنل زیرمجموعه وزارت کشور
به گزارش حافظ خبر، ایمانیه بر تاکید دائمی و همیشگی خود مبنی بر ضرورت توجه به معیشت پرسنل تحت نظارت وزارت کشور اشاره کرد و گفت: عمده مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی همکاران ما، به حوزه معیشت و مسکن اختصاص داشت که در حد اختیارات استانی زمینه های تسهیل و گره گشایی در امورایشان را فراهم کردیم؛ با دستور ریاست محترم جمهور در سطح ملی، بحث معیشت کارکنان استانداری و واحدهای تابعه را پیگیری خواهیم کرد تا در پرداخت های مالی شاهد ایجاد عدالت باشیم.
محمدهادی ایمانیه با همراهی معاونین و برخی مدیران خود، به مناسبت عید سعید غدیر در قالب میزخدمت به مشکلات پرسنل استانداری و واحدهای تابعه پرداختند.
استاندار فارس در حاشیه این میزخدمت تخصصی اظهار کرد: شناسایی و حل مشکلات سازمان ها هم برای خود سازمان و هم برای کارکنان آن بسیار سودمند است. هرچه سریع‌تر بتوانیم مشکلات پرسنل زیرمجموعه را حل کنیم، فضای کاری سالم‌تری ایجاد می شود.
دکتر ایمانیه بر تاکید دائمی و همیشگی خود مبنی بر ضرورت توجه به معیشت پرسنل تحت نظارت وزارت کشور اشاره کرد و گفت: عمده مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی همکاران ما، به حوزه معیشت و مسکن اختصاص داشت که در حد اختیارات استانی زمینه های تسهیل و گره گشایی در امورایشان را فراهم کردیم؛ با دستور ریاست محترم جمهور در سطح ملی، بحث معیشت کارکنان استانداری و واحدهای تابعه را پیگیری خواهیم کرد تا در پرداخت های مالی شاهد ایجاد عدالت باشیم.
وی به فرمایش گهربار رسول خاتم، حضرت محمد مصطفی(ص) مبنی براینکه "بهترین مردم کسی است که نفع او به مردم بیشتر برسد" اشاره کرد و افزود: گره گشایی و رفع نیازهای مردم همواره در سیره پیشوایان و ائمه علیهم السلام موج می زند. درهمین راستا است که بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در توصیه ای به جوانان، خدمت به خلق را خدمت به خداوند متعال معرفی می کنند.
استاندار فارس در این دیدار چهره به چهره، به مشکلات 60 نفر از پرسنل زیرمجموعه استانداری فارس رسیدگی کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۶۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما