۰
plusresetminus
در آیین تودیع و معارفه :

ارتباط گیری استانداری با دیگر سازمان ها

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱
ایمانیه گفت: ارتباط مستمر، منظم و هوشمندانه با سایر قوای کشور، نهادهای انقلابی و به ویژه وزارت متبوع، وظیفه دفتر استاندار را متنوع و نسبتاً پیچیده می‌کند که احتیاج به ظرافت اجرایی و درایت منطقی دارد. هماهنگ و هم افزا کردن مدیران اجرایی از وظایف مدیرکل حوزه استاندار است.
ارتباط گیری استانداری با دیگر سازمان ها
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل حوزه استاندار فارس، به نقش حاکمیتی استانداری اشاره کرد و انتظارات و توقعات در این حوزه را، فراتر از وظیفه دانست و گفت: عقاید و تفکرات متفاوت، ادیان مختلف، طیف‌های گوناگون سیاسی، مدیریت‌های ارشد اجرایی و... بخشی از مخاطبین و ارباب رجوع های حوزه استاندار است که توقع می رود، با سعه صدر و حوصله و با نگاه یکسان پذیرای همه آنان باشید.

استاندار فارس هماهنگ و هم افزا کردن مدیران ارشد اجرایی را یکی از اصلی‌ترین توقعات از حوزه استاندار عنوان کرد و گفت: ارتباط مستمر، منظم و هوشمندانه با سایر قوای کشور، نهادهای انقلابی و به ویژه وزارت متبوع، وظیفه دفتر استاندار را متنوع و نسبتاً پیچیده می‌کند که احتیاج به ظرافت اجرایی و درایت منطقی دارد.
وی از مشاوره‌های دلسوزانه، منصفانه و با درایت آقای علیرضا حق نگهدار که نزدیک به دو سال سکان مدیر کل حوزه استاندار فارس را به دست داشت قدردانی کرد و اظهار داشت: سابقه تصدی مسؤلیت چهار فرمانداری، مسئولیت حراست در دستگاه‌های اجرایی مختلف در کنار تحصیلات سیاسی و مدیریتی آقای احسان خازن، سطح انتظارات را برای حفظ ویژگی‌های مثبت فعلی و رعایت خطوط قرمز، همراه با افزایش عملکرد حوزه استاندار، بالا می برد.
دکتر ایمانیه با تاکید بر اینکه، پرداختن به حاشیه‌ها ما را از متن و وظیفه اصلی دور می کند، تصریح کرد: انتظار دارم همچون گذشته و بی‌حاشیه مسیر خدمت رسانی به مردم و توسعه استان در دستور کار باشد؛ برای انتفاع مردم و افزایش و توسعه ارتباطات سازمانی و بین سازمانی همه موظف به همکاری با یکدیگر هستیم.
استاندار فارس در انتها اظهار داشت: تعالیم دینی و سخنان بزرگان ما، به برپایی نماز اول وقت تاکید، و ما را از غیبت برحذر می دارد؛ یقین دارم با انجام این دو عمل خداوند متعال توفیقات را افزایش خواهد داد.
در پایان این مراسم از زحمات خالصانه علیرضا حق نگهدار تقدیر و احسان خازن به عنوان سرپرست حوزه استاندار معرفی شد.
لازم به ذکر است علیرضا حق نگهدار بعنوان مشاور استاندار و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان معرفی شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۶۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما