۰
plusresetminus
استانداری فارس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۸
ایمانیه ، ضمن تاکید بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت فارس گفت: برای این منظور ضرورت دارد که یک جدول زمانبندی تهیه شود.
تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه، در سی و هشتمین جلسه مجمع خیرین تامین سلامت استان در شیراز ضمن تاکید بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت فارس گفت: برای تحقق این مهم می بایست یک جدول تهیه شود؛ این جدول کمک خواهد کرد که کارها با سرعت بیشتری پیش رود.
وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و پیشگیری نیز که دارای اهمیت بسیاری هستند تاکنون هیچ گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده به ویژه اقدامات آموزشی انجام شده در زمینه پیش گیری ارائه نشده است.
استاندار فارس تصریح کرد: با توجه به اهمیت مقوله آموزش، می توان در کنار اقدامات عمرانی، یک عدد و رقمی از کمک های خیرین را نیز با هماهنگی و اطلاع آنها در حوزه آموزش و پیشگیری هزینه کرد.
دکتر ایمانیه، خواستار تامین خوابگاه های دانشجویی در استان شد و گفت: انتظار است که امسال به این مساله به ویژه در بحث تامین خوابگاه برای دانشجویان متاهل توجه ویژه شود.
وی ادامه داد: یکی از موانع اصلی پیش روی جوانان برای ازدواج بحث مسکن و سرپناه است و اگر این مانع برداشته شود رغبت و تمایل جوانان به ازدواج نیز افزایش خواهد یافت.
استاندار فارس، همچنین خواستار تشکیل یک صندوق قرض الحسنه برای حمایت از بیماران شد و گفت: امروز بسیاری از بیماران در تامین هزینه دارو و درمان خودشان دچار مشکل هستند و این صندوق می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد و ما نیز در این راه حمایت خواهیم کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۶۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما