۰
plusresetminus
معاون اجرایی سپاه فجر فارس خبر داد:

برگزاری دومین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه فجر فارس / اهدای شناسنامه شهدای تدارکات فارس به خانواده‌ها

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۰
راستی گفت: این یادواره پاسداشت 190 شهید تدارکات رده‌های مختلف سپاه فارس و به ویژه شهیدان عسلی‌نژاد، اسکندری، آذرپیکان، اکبرزاده، رضازاده، خرم‌شکوه و موسوی شهدای شاخص تدارکات در استان فارس است.
یادواره شهدا
یادواره شهدا
به گزارش "حافظ نیوز"، مسعود راستی در نشست خبری این یادواره گفت: این یادواره در محل سالن امام علی(ع) پادگان امام حسین(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی از قم و فرمانده سپاه فجر فارس برگزار می‌شود.

وی از برگزاری دومین کنگره سراسر شهدای تدارکات سراسر کشور در مهرماه جاری در تهران خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این یادواره زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا و اقداماتی است که انجام داده‌اند.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس بیان کرد: رزمندگان تدارکات ما در زمان جنگ از ریز‌ترین تا درشت‌ترین خدمات را اعم از آبرسانی، مهمات،‌تغذیه، پوشاک، سوخت، اعزام نیرو، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و غیره را به عهد داشتند.

راستی با بیان اینکه کار رزمندگان جهاد سازندگی در دوران جنگ با کار رزمندگان تدارکات متفاوت بوده است، گفت: جهاد سازندگی کارشان ساختن سنگر و جاده بوده است اما رزمندگان تدارکات تمام مسائل یک رزمنده را تأمین می‌کردند.

وی در پایان با بیان اینکه کسانی که در این یادواره شرکت می‌کنند، خانواده معظم شهدا، مسئولان آماد و پشتیبانی سپاه‌های استانی در سراسر کشور و مسئولان آماد و پشتیبانی تمام یگان‌ها در استان فارس و پیشکسوتان زمان جنگ هستند، گفت: در حاشیه این یادواره شناسنامه شهدای تدارکات استان فارس نیز به خانواده‌های آنان اهدا می‌شود.
کد مطلب : ۹۹۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما