۰
plusresetminus

نامگذاری یکی از خیابان های شهر شیراز به نام «شهید شیخ النمر»/ شورای شهر شیراز: آل سعود در پی ایجاد جنگ میان شیعه و اهل سنت است + تصویر بیانیه

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
یکی از خیابان های شهر شیراز به نام «شهید شیخ النمر» نامگذاری شد.
به گزارش "حافظ نیوز" با تصویب شورای اسلامی شهر شیراز، یکی از خیابان های شهر شیراز به نام «شهید شیخ النمر» نامگذاری شد.
 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، در یکصد و سی و چهارمین جلسه این شورا طرح دو فوریتی نامگذاری یکی از خیابان های شیراز به نام شهید آیت الله باقر النمر با اکثریت آرا به تصویب رسید.
در این جلسه، اعضای شورای شهر ضمن قرائت بیانیه ای مبنی بر محکومیت اعدام آیت الله النمر توسط رژیم آل سعود، لزوم زنده نگه داشتن نام آن فقیه شهید را مورد تاکید قرار دادند.
متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
قال الله تعالی: و من قتل مظلوماً فقد جعلنا لوالیه سلطاناً    
کسی که خون مظلومی را بنا حق بریزد ما به ولی او حکومت و تسلط بر قاتل دادیم. سوره اسراء آیه 33
در حالی که جهان اسلام به برکت میلاد رحمه للعالمین ، پیامبر خاتم(ص) با گلبانگ وحدت، قلوب و عقول مسلمین، اعم از شیعه و سنی را همدل و همراه به صحنه آورده بود، کانون فتنه اسلام آمریکایی و قبیله شوم و بدوی آل سعود با به شهادت رساندن آیت الله شیخ النمر رهبر شیعیان عربستان و جمعی از یارانش ، تروریست بالذات دولتی بودن این رژیم را در صحنه های جهان به نمایش گذاشت. این رژيم فساد و سفاک با نیت پلید خود قصد دارد حماسه بیداری اسلامی و خط مقاومت اسلامی را به جنگ شیعه و سنی تنزل دهد. سناریوی خیانت فرعون و یزید زمان در تشدید هراس از اسلام و شیعه نمی تواند، آل سعود را نجات دهد. سکوت خفت بار مجامع بین المللی در قبال این رژیم پلید و جنایت بی شمار آن در عربستان، یمن، عراق، سوریه، لبنان، نیجریه، بحرین ، لیبی، مصر و حمایت از گروهک های تروریستی داعش، طالبان، القاعده، جبهه النصره و جیش العدل، سقوط این قبیله وحشی را جلو خواهد انداخت و خون پاک مظلومان، دودمان درنده خوی این رژیم مفلوک را بر باد خواهد داد. همگام با مراجع، علما، دانشمندان و آزادگان جهان ضمن محکوم نمودن این جنایت بی شرمانه، از پای نخواهیم نشست تا به ظلم و ستم این رژیم وحشی و ددمنش پایان دهیم.
 
 
کد مطلب : ۱۲۶۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
زهرا
feedback
Iran, Islamic Republic of
همه کارهای شهر حل شده و فقط همین مانده بود که آقایان فوری به آن رسیدگی کنند و کردند و فقط دردسر آدرس و ... را اضافه کردند .