۰
plusresetminus

داعش به نزدیکی «القصیر» سوریه رسید

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
گروه تروریستی داعش پس از درگیری با نیروهای ارتش سوریه بر مناطقی از اطراف شهر القصیر و تدمر در استان حمص تسلط پیدا کردند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس، تروریست‌ها طی حمله ای گسترده توانسته‌اند تا فاصله ۶ کیلومتری القصیر در ریف حمص که با لبنان هم مرز است،‌پیشروی کنند.

نیروهای مقاومت کمتر از دوسال قبل این شهر مهم که یکی از مسیرهای اصلی ارسال سلاح برای مخالفان مسلح از داخل لبنان به سوریه بود را آزاد کرده بودند اما تروریست‌ها بار دیگر به اطراف این شهر آمده اند.

رای الیوم نوشته است که درگیری شدیدی میان تروریست‌ها و ارتش سوریه روی داده که تعدادی زیادی از نیروهای دو طرف طی این درگیری کشته شدند.
کد مطلب : ۱۰۰۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
پری
feedback
Romania
حمله دیگر به کامیون‌های ایرانی در ترکیه طی 2 شب گذشته
طی یکماه اخیر ۹ بار به خوردهای ایرانی در خاک ترکیه حمله شده است که دولت ترکیه باید پاسخگوی این گونه حوادث و حفاظت از جان و مال مسافران و خودروها باشد.
3 حمله دیگر به کامیون‌های ایرانی در ترکیه طی 2 شب گذشته
مدیر کل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از حمله دوباره به سه کامیون ایرانی طی دو شب اخیر خبر دادبه گزارش عصرایران، محمد جواد عطرچیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از حمله دوباره به کامیون‌های ایرانی خبر داد و گفت: متاسفانه افراد ناشناس شب گذشته به دو کامیون ایرانی و دو شب گذشته به یک کامیون ایرانی در منطقه چالدوران ترکیه حمله کردند.
وی تاکید کرد: از ایرانیانی که قصد سفر به ترکیه را دارند درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری به این کشور خودداری کنند.

وزارت راه و شهرسازی همچنین از ایرانیانی که قصد سفر به ترکیه را دارند درخواست می‌کند از سفرهای غیرضروری به این کشور خودداری کنند. همچنین به کامیون‌های ایرانی که قصد ترانزیت کالا به اروپا را دارند اعلام شده تا در صورت امکان از مسیرهای جایگزین برای ترانزیت کالا به اروپا استفاده کنند.
عطرچیان با بیان اینکه وقتی مسیری ناامن می شود عملا سایر مسیرها فعال می شوند هر چند که اقتصادی نباشند،‌ گفت:‌ قطعا مسیری که نا امن باشد هزینه حمل کالا و در نهایت قیمت نهایی کالا را افزایش خواهد داد اما دروازه‌های ایران باز است و کامیون سایر کشورها می توانند به سرعت وارد مسیر ایران شوند.
حمله افراد مسلح به اتوبوس ایرانی در ترکیه

بعد از انفجار در مسیر قطار آنکارا به تهران، یک دستگاه اتوبوس ایرانی ساعت ۱۱ صبح روز ۱۶ مرداد در منطقه چالدوران ترکیه از سوی افرادی که در کوه‌های اطراف کمین کرده بودند مورد حمله قرار گرفت. در جریان این حمله و تیراندازی راننده و چند نفر از مسافران زخمی شدند .

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 17 August 2015
http://www.ilna.ir
http://www.asriran.com