۰
plusresetminus
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز خبر داد:

یک زندانی جرایم غیر عمد در شیراز آزاد شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
باهمکاری مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع)آزادگان؛ با پرداخت بیش از 110 میلیون ریال یک زندانی جرائم غیر عمد آزاد گردید.
یک زندانی جرایم غیر عمد در شیراز آزاد شد
به گزارش دریافتی حافظ نیوز از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز :مرآت رسولی مدیر این شهرستان گفت: باهمکاری کمیته امداد منطقه چهار شیراز و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) با پرداخت بیش از110 میلیون ریال یک زندانی جرائم غیره عمد تحت حمایت این نهاد آزاد شد.

رسولی افزود: از این مبلغ بیش از 80 میلیون  ریال کمیته امداد و مابقی توسط مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) آزادگان پرداخت گردید.با این عمل خیر خواهانه هم اینک این فرد زندانی آزاد و به آغوش خانواده بازگشته است.

وی خاطر نشان کرد: کمک جهت آزادی زندانیان غیره عمد یکی از 120 سرفصلی می باشد که امداد به طور جدی آن را دنبال می کند و همواره کوشیده است تا در کنار خانواده های نیازمند به خصوص مددجویان تحت حمایت این نهاد قرارگیرد و تا حد امکان بتواند در جامعه قدمهای مثبتی در مسیر فقر زدایی بردارد، رسولی اظهار امیدواری کرد که با کمک خیرین گرامی بتواند گره گشای نیازمندان جامعه باشد.  

وی با اشاره به اهداف تاسیس این مراکز در سطح شهرستان ، اظهار داشت:مراکز نیکوکاری با هدف حفظ کرامت انسانی مددجویان در زمینه رشد ایمانی  و معنوی خانواده-کاهش آسیبهای اجتماعی در خانواده های جامعه هدف-توانمندی و اشتغال خانواده ها تاسیس گردیده است.این مقام مسئول مهم ترین اولویت این مراکز را توسعه مشارکتهای مردمی از طریق هسته های مردمی –مسجد محوری و معتمدین محلی دانست.

رسولی اظهار داشت:در سال گذشته با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد محلات 280 مورد واحد مسکونی و 300 مورد جهیزیه از طریق خیرین تهیه و تحویل گردیده است.

رسولی افزود : مراکز نیکوکاری را بازوی اجرایی کمیته امداد  از طریق امداد یاران محلات در جهت یاری رسانیدن فوری به خانواده های نیازمند و افزایش رضایتمندی آنان بدون بروکراسی اداری قلمداد نمود.

کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز در حال حاضر با دارا بودن بیش از 26 هزار خانوار تحت حمایت با استفاده از ظرفیت   15  مرکز نیکوکاری فعال همکاری مستقیم دارد.

 
کد مطلب : ۱۰۱۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما