۰
plusresetminus
تشریح دستاوردهای برق منطقه‌ای فارس؛

کریمی: افتتاح 10 پروژه طی هفته دولت در فارس و بوشهر / استقبال از سرمایه‌گذاران در بخش تولید برق و انرژی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: منطقه فارس و بوشهر در بسیاری از موارد ازجمله داشتن خطوط انتقال و تولید در رتبه‌های برتر کشور قرار دارند.
برق
برق
 به گزارش "حافظ نیوز"، عبدالعزیز کریمی در نشست خبری هفته دولت گفت: ۱۰ پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در این هفته در استان‌های فارس و بوشهر افتتاح می‌شوند که دو پروژه آن به ارزش سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در فارس است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت تولید برق استان فارس و بوشهر حدود هشت هزار و ۵۰۰ مگاوات است که شامل نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و نیروگاه‌های گازی است، تصریح کرد: حداکثر تولید برق پنج هزار و ۶۹۸ مگاوات بوده که از این میزان چهار هزار و ۵۳۰ مگاوات مصرف داشتیم و مابقی آن نیز به استان‌های دیگر صادرشده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: دو هزار و ۹۰۰ مگاوات برق در فارس و یک هزار و ۶۳۰ مگاوات برق نیز استان بوشهر طی سال جاری مصرف‌شده است و منطقه فارس و بوشهر در بسیاری از موارد ازجمله داشتن خطوط انتقال و تولید در رتبه‌های برتر کشور قرار دارند.

کریمی با بیان اینکه سال گذشته خاموشی‌ها حدود ۷۳۴ دقیقه بوده است، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سال ۱۴۰۴ میزان خاموشی‌های ما به حدود ۱۰۰ دقیقه در سال می‌رسد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس بیان کرد: از سرمایه‌گذاران در بخش تولید برق و انرژی استقبال می‌شود و خرید تولیدات آنها به‌طور کاملاً تضمینی است و در حال حاضر هر کیلووات برق به قیمت ۶۳ تومان به فروش می‌رسد اما در زمان خرید تضمینی از برق ما از تولیدکنندگان کیلوواتی ۷۰۰ خرید می‌کنیم.
کد مطلب : ۱۰۲۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما