۰
plusresetminus

کسب مقام نخست گمرک لامرد در بخش صادرات فارس

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۲
رئیس اداره گمرک لامرد گفت: در مردادماه سال جاری گمرک این شهرستان در بخش صادرات مقام نخست را در استان فارس کسب کرد.
به گزارش حافظ نیوز٬ بشیر رضویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: گمرک لامرد از سال 1375 در بخش مسافری شروع به کار و در بخش تجاری نیز از سال 93 اقدام کرد.

وی افزود: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و سیاست حمایتی صادرات غیرنفتی، گمرک لامرد فعالیت تجاری خود را در حوزه صادرات آغاز و در خردادماه سال جاری عملیاتی شد.

رئیس اداره گمرک لامرد خاطرنشان کرد: گمرک لامرد به دلیل موقعیت خوب جغرافیایی خود در دسترسی به خلیج نیلگون همیشه فارس و اسکله‌های بزرگ کشور به‌ویژه اسکله‌های بزرگ منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه از موقعیت ارزنده‌ای در بخش تجاری برخوردار است.

رضویان با بیان اینکه گمرک لامرد از نظر تجاری از گمرکات جوان کشور محسوب می‌شود گفت: روند بسیار خوبی که امروز در بخش تجاری حاصل‌ شده، نویدبخش توسعه گمرک لامرد است.

وی از کسب مقام نخست گمرک لامرد در بخش صادرات در مردادماه سال جاری در سطح فارس خبر داد و تصریح کرد: در مردادماه سال جاری گمرک این شهرستان در بخش صادرات مقام نخست را از میان دیگر گمرکات در استان فارس کسب کرد که این موضوع نشان‌دهنده ایجاد زیرساخت‌هایی است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر صورت گرفت.

رضویان خاطرنشان کرد: گمرک لامرد در مردادماه سال جاری با صادرات 41 هزار و 300 تن کالا به ارزش 42 میلیارد و 500 میلیون ریال از نظر وزنی در میان دیگر گمرکات استان فارس موفق به کسب مقام نخست شد.
کد مطلب : ۱۰۵۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما