۰
plusresetminus
وقتی اصلاح‌طلبان تاب دیدن ندارند؛

عصبانیت روزنامه هاشمی از گزینه «سعید جلیلی»

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱
روزنامه وابسته به خاندان هاشمی که این روزها بسیار فعال شده است پروژه تخریب چهره‌های اصولگرا و مطرح‌کردن گزینه‌های اصلاح‌طلب را کلید زده است.
سعید جلیلی
سعید جلیلی
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از  شهدای ایران؛ روزنامه وابسته به خاندان هاشمی که این روزها بسیار فعال شده است پروژه تخریب چهره های اصولگرا و مطرح کردن گزینه های اصلاح طلب را کلید زده است.

این روزنامه که اولین بار با انتشار دو تصویر از سید حسن خمینی و ناطق نوری از دو گزینه اصلی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی یاد کرد این روزها نسبت به رفت و آمد های سعید جلیلی به مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نگران است.

روزنامه خاندان هاشمی در حالی ورود و حضور سعید جلیلی را به کمیسیون «برجام» ناصحیح می خواند که اعضای این کمیسیون در راستای در جریان قرار گرفتن روند مذاکرات هم حرف های جلیلی را شندیدند و هم به دفعات سخنان تیم فعلی مذاکره کننده را که مدعی بودند سعید جلیلی بجای درست حرف زدن درشت حرف می زد! و آنجا که نباید مقاومت می کرد از خود ایستادگی نشان می داد و روند مذاکره اش درست نبوده است!

این روزنامه ورود جلیلی به مجلس و شرکت در کمیسیون برجام و بعد از آن مجلس خبرگان رهبری را دلیل کاندیداتوری وی برای مجلس دانسته و مدعی شده است که جریان اصولگرایی جلیلی را برای ریاست مجلس کاندیدا می کند.

نویسنده تلاش کرده تا با نگاه به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 جلیلی را مهره ای غیر قابل اتفاق برای اصولگرایان بخواند و سعی کرده است که گزینه جلیلی را از از میدان به در کند.

حال با توجه به موضع گیری اخیر روزنامه خاندان هاشمی و دفاع از کاندیداتوری اصلاح طلبان برای مجلس شورای اسلامی و دعوت های هر روزه از سید حسن خمینی برای حضور در مجلس خبرگان به نظر می رسد تخریب جلیلی از روی احساس خطری است که این روزها خاندان هاشمی و دیگر اصلاح طلبان برای حضور جلیلی در مجلس دارند.

در این میان سعید جلیلی تاکنون موضع گیری ای در خصوص حضور در مجلس شورای اسلامی نداشته است.
کد مطلب : ۱۰۶۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما