۰
plusresetminus
سیاسی :

بیانیه

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۱
انجمن وفاق اجتماعی شهرستان زرقان برای انتخابات مجلس لیست  ارائه خواهد کرد .
بیانیه

بسمه تعالی
متن بیانیه بدین شرح است:
ملت بزرگ و شریف ایران، همواره در طول دوره های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هشیاری و مقاومت خود توطئه های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند از میان برده است.اینک در آستانه آزمایشی دیگر قرار گرفته ایم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری میدانی دیگر برای نشان دادن غیرت و بصیرت را فراهم آورده است .
برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری شهروندان، نقش بسیار مهمی در تثبیت پایه‌های مردم سالاری و نظام جمهوری اسلامی دارد. 
انجمن وفاق اجتماعی شهرستان زرقان برخاسته از سلایق و فرهنگ های مختلف شهرستان زرقان که رسالت پیگیری و مسایل اجتماعی،سیاسی شهرستان را دارد ضمن دعوت از ملت فهیم،ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان به حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات پیش رو ضمن سلسله نشست ها و جلسات با کاندیداهای محترم و بررسی دیدگاه ها و برنامه های آنها در حوزه شهرستان زرقان  و در جهت پیگیری مطالبات و منافع مردم عزیز این شهرستان در نظر دارد لیست کاندیدای مورد حمایت خود را به مردم فهیم شهرستان و حوزه انتخابیه پیشنهاد بدهد. بدون شک ملت شریف ایران و مردم بزرگوار زرقان در 11 اسفند در لبیک به رهبر معظم انقلاب حماسه ای دیگر را در تاریخ این سرزمین کهن رقم خواهند زد
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۵۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما