۰
plusresetminus

سرپرست مدیریت امور روحانیان و حوزه‌های علمیه بنیاد صیانت از نهاد خانواده فارس منصوب شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
حجت‌الاسلام محمد عباسپور به‌عنوان سرپرست مدیریت امور روحانیون و حوزه‌های علمیه بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس منصوب شد.
سرپرست مدیریت امور روحانیان و حوزه‌های علمیه بنیاد صیانت از نهاد خانواده فارس
سرپرست مدیریت امور روحانیان و حوزه‌های علمیه بنیاد صیانت از نهاد خانواده فارس
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعباسپور به‌عنوان سرپرست مدیریت امور روحانیون و حوزه‌های علمیه این بنیاد منصوب شد.

وی که هم‌اکنون ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان فارس را برعهده دارد، از برنامه‌های متنوعی در راستای تحکیم و تعالی خانواده‌های طلاب و روحانیون در آینده نزدیک خبر داد.

همچنین حجت‌الاسلام محمدشریف حسینی، مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس با قدردانی از پذیرفتن این مسئولیت توسط ایشان، ابراز کرد: خدمت به طلاب و حوزه‌های علمیه مورد رضایت حضرت صاحب‌الزمان(عج) است و امیدواریم بتوانیم کاری به سامان را تدارک ببینیم تا مورد قبول حضرت(عج) واقع شود.

وی گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی جامعه هدف، بررسی مشکلات و آسیب‌ها و تلاش در جهت رفع آن‌ها با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی، کمک به راه‌اندازی مراکز مشاوره ویژه خانواده‌های طلاب و روحانیون، برگزاری دوره‌های ویژه آموزشی و مهارتی در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده‌های روحانیون از اهم برنامه‌های این مدیریت خواهد بود.
کد مطلب : ۱۰۷۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما