۰
plusresetminus
مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده فارس در دیدار با رئیس شورای شهر شیراز:

آمار منتشره از آسیب‌های خانوادگی نگران‌کننده است/ راه‌اندازی مراکز مشاوره کاربردی از آسیب‌ها جلوگیری می‌کند

تاریخ انتشارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸
حجت‌الاسلام حسینی گفت: در حال رایزنی جهت گسترش شعبه‌های بنیاد در شهرستان‌ها هستیم و امیدواریم شورای شهر هر کدام از شهرستان‌ها نیز همانند شیراز از برنامه‌هایی که در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده‌ها برگزار می‌شود، حمایت کنند.
مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده فارس
مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، حجت‌الاسلام محمدشریف حسینی مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت:
آمار منتشره از آسیب های خانوادگی بسیار نگران کننده است و همت جمعی تمامی دست اندرکاران جهت اصلاح و حمایت از بنیاد خانواده را طلب می کند.

وی افزود: در حال رایزنی جهت گسترش شعبه های بنیاد در شهرستان ها هستیم و امیدواریم شورای شهر هر کدام از شهرستان ها نیز همانند شیراز از برنامه هایی که در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده ها برگزار می گردد حمایت کنند.

حجت الاسلام حسینی جهت اجرای برنامه های مصوب شورای شهر و شهرداری شیراز در حوزه خاناده اعلام آمادگی نموده و ابراز داشت: بنیاد صیانت یک سری برنامه های ابلاغی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و همچنین بنیاد مرکز دارد که بر مبنای اولویت بندی 5 آسیب اول استان می باشد و لذا برنامه ها هم مبنای علمی و هم مبنای اجرایی دقیقی دارد.

وی تصریح کرد: بنیاد ظرفیت های خوبی دارد که حاضریم آن را با تمام ارگان ها و نهاد ها از جمله شهرداری به اشتراک بگذاریم که از جمله آنها می توان به استفاده از وکلای باتجربه، اساتید حوزه و دانشگاه و قضات اشاره کرد که بطور رایگان ساعاتی را در هفته با بنیاد همکاری می نمایند.

وی افزود: تمامی مردم عزیز در هر شغل و رشته ای می توانند خدمات خود را با بنیاد به اشتراک بگذارند و ما از این دمات در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده ها در قالب برنامه هایی مدون بهره می بریم.

مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس ابراز داشت: راه اندازی مراکز مشاوره کاربردی خانوادگی از بسیاری از آسیب ها جلوگیری کرده و از هجوم پرونده های دعاوی خانواده به مراکز قضایی پیشگیری می کند؛ گرچه که تنها اکتفا به مشاوره راه گشا نیست.

وی افزود: بنیاد صیانت از خانواده بدنبال کارهای کیفی است و همچنین کارهایی روی زمین مانده در حوزه خانواده را از اهم برنامه های خود می داند.

قائم مقام دبیرکل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس آسیب طلاق را در استان فارس از آسیب های جدی برشمرده و افزود: بعضی از شهرستان های ما که به فضل و تقوی معروف هستند و سالیان سال الگوی برخی در سبک زندگی بوده اند حال به شدت به این آسیب دچار شده‌اند.
کد مطلب : ۱۲۰۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما