۰
plusresetminus
هر دم از این باغ بری می‌رسد؛

تصور هاشمی از مجلس خبرگان با حضور زنان! / دعوت از سید حسن و ناطق/ حضور زنان در مجلس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۱
بعد از ساخت فیلم وداع و خداحافظی خاص هاشمی رفسنجانی با فرزند محکوم‌شده‌اش، تلاش‌ها برای حضور بیش از بیش هاشمی در عرصه سیاسی کشور و فضای رسانه‌ها بیشتر شد.
هاشمی
هاشمی
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از شهدای ایران، بعد از ساخت فیلم وداع و خداحافظی خاص هاشمی رفسنجانی با فرزند محکوم شده اش، تلاش ها برای حضور بیش از بیش هاشمی در عرصه سیاسی کشور و فضای رسانه ها بیشتر شد.

دعوت از سید حسن و ناطق

هاشمی در اولین اقدام خود تلاش کرد تا با انتشار دو تصویر از «ناطق نوری» و «سید حسن خمینی» در روزنامه خانوادگی اش نکته ای را اعلام کند و آن حضور و دعوت غیر رسمی از ناطق نوری جهت حضور در مجلس شورای اسلامی و سید حسن خمینی جهت حضور در مجلس خبرگان بود. از سویی سید حسن نیز از یک طرف موضوع انجام دادن هر مسئولیتی که بر گردنش بگذارند را مطرح می کرد و از سویی دیگر نیز بر عدم حضور در انتخابات خبرگان تاکید داشت اما این روزها دعوت از سید حسن برای حضور در انتخابات خبرگان بالا رفته است.

حضور زنان در مجلس

هاشمی بعد از آن سراغ حضور زنان در مجلس شورای اسلامی رفته و خواستار حضور زنان در مجلس شورای اسلامی شده است تا جایی که در خواست کرده است به دخترش برای حضور در مجلس رأی بدهند. اما این تأکید هاشمی بر حضور زنان صرفاً به مجلس شورای اسلامی خلاصه نمی شود بلکه امروز روزنامه خاندان هاشمی ورود زنان به مجلس خبرگان رهبری را هم نشانه رفته و مدعی شده است که زن فقیه مرجع تقلید داریم و باید زن ها در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضور یابند. البته هنوز گزینه خاصی از بانوان برای حضور در مجلس خبرگان از سوی هاشمی اعلام نشده است اما این روزنامه در گفت و گویی با آیت الله موسوی بجنوردی اعلام کرده است که زنان می توانند در مجلس خبرگان حضور یابند.

به نظر می رسد نقشه و طراحی های هاشمی برای مجلس خبرگان همچنان ادامه دارد و در سالی که 2 انتخابات مهم در کشور برگزار می شود این چالش افکنی و حاشیه سازی ها بیش از هر چیزی مردم را نسبت به هویت واقعی این افراد آگاه می کند.
کد مطلب : ۱۰۷۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما