۰
plusresetminus
عزای امت اسلام/ جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس:

فاجعه منا نقطه‌عطفی در کارنامه خیانات‌های رژیم منحوس آل سعود شد/ خواستار پیگیری جدی این قضیه هستیم

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲
این جبهه طی بیانیه‌ای با تسلیت و محکومیت این فاجعه و دعوت عموم مردم به شرکت در مراسم تشیع ومجلس ترحیم این جانباختگان الی الله، خواستار پیگیری جدی این مسئله تا رسیدن به نتیجه از سوی دولت و به خصوص دستگاه دیپلماسی شده است.
فاجعه منا
فاجعه منا
به گزارش "حافظ نیوز"، جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان فارس بیانیه‌ای نسبت به فاجعه منا صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

امام خامنه‌ای: اگر کسی بخواهد به حقّ ملّت ایران و جمهوری اسلامی ایران دست‌درازی کند، می‌دانیم با او چه‌جوری رفتار کنیم؛ محکم برخورد می‌کنیم.

حج بزرگ‌ترین کنگره مسلمانان و نماد وحدت امت اسلامی است که هر ساله تعداد زیادی از زنان و مردان مسلمان با شرکت در این عبادت عظیم قدرت و عظمت جهان اسلام را به رخ کفار و منافقین می‌کشد و بدیهی است که استکبار جهانی این قدرت عظیم و نمایش مقتدرانه را بر نتابد، به خصوص در چند سال اخیر و پس از موج بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا که بسیاری از عمّال حلقه به گوش آمریکا سرنگون شدند استکبار جهانی در پی آن بود که این موج عظیم بیداری را به انحراف بکشاند و با ایجاد گروه‌های تروریستی و تجهیز آنان که به انواع سلاح‌های پیشرفته، تلاش کردند که انتقام خود را با بریدن سرهای مسلمانان و مثله کردن اجساد آنان بگیرد در تمامی این اتفاقات که در مصر و سوریه و در عراق و یمن دست آل سعود به عنوان حیوان دست پرورده‌ی آمریکا کاملاً عیان و روشن است.

دولتی که در سالیان گذشته به جای حمایت از ملت مسلمان فلسطین در جنگ‌های غزه سکوت اختیار کرد و در توطئه علیه محور مقاومت با رژیم صهیونیستی همراه شد؛ با صرف هزینه‌های میلیاردی گروه‌های تروریستی را برای قتل عام مسلمانان تجهیر کرد. و سردمداران آن نیز علناً به فسخ، گناه و شرابخواری مشغول بوده و در کمال جسارت خود را خادم الحرمین می‌دانند.

اما امسال فاجعه دردناک منا نقطه عطفی در کارنامه خیانات‌های این رژیم منحوس شد. در جایی که بیش از پنج هزار نفر از زنان و مردان بی گناه که در حال انجام مناسک حج بوده به دلیل بی لیاقتی و بی تدبیری و شاید خیانت این رژیم خائن جان خود را از دست دادند و این در زمانی است که حکّام خائن و فاسد این رژیم سفّاک یا در حال برنامه ریزی برای کشتار مسلمانان در یمن و عراق و سوریه هستند ویا در حال عیاشی در سواحل فرانسه و آمریکا.

جبهه پیروان خط امام و رهبری استان فارس ضمن عرض تسلیت محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مد ظله العالی) و همچنین خانواده‌های داغدار شهدای منا، این فاجعه دردناک را محکوم کرده ضمن دعوت عموم مردم جهت شرکت درمراسم تشیع ومجلس ترحیم این جانباختگان الی الله خواستار پیگیری جدی این مسئله تا رسیدن به نتیجه از سوی دولت و به خصوص دستگاه دیپلماسی است.
کد مطلب : ۱۱۱۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما