۰
plusresetminus
سید حسین ذوالانوار:

امحای 1700 تُن سیب‌زمینی به بهانه تنظیم بازار تنها نشان‌دهنده بی‌کفایتی و بی‌تدبیری مسئولان است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۷
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: طی روزهای آینده، از وزیر جهاد کشاورزی درباره این بی تدبیری در استان فارس سوال خواهیم پرسید و برخورد جدی با مسئولان متخلف را مطالبه خواهیم کرد.
ذوالانوار
ذوالانوار
 به گزارش "حافظ نیوز"، سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دفن 1700 تن سیب زمینی در استان فارس به بهانه تنظیم بازار گفت: برای مسئولانی که چنین رویکردهایی را برای تنظیم بازار در نظام جمهوری اسلامی به کار می گیرند، ابراز تاسف می کنم.
 
وی در ادامه گفت: پس از گذشت سالها، مسئولان باید به یک براورد منطقی از نیاز بازار رسیده باشند و با مدیریت بهینه کشت، اجازه ندهند بیش از نیاز محصولی کشت شود.
 
نماینده مردم شیراز همچنین تصریح کرد: در حالی که استان فارس سالهاست با خشکسالی و بحران کم آبی دست و پنجه نرم می کند، محصولی چون سیب زمینی که برای عمل آوری آن اب نسبتا فراوانی نیز مورد نیاز است در این استان کشت می شود و سپس، مسئولانی پیدا می شوند که به بهانه تنظیم بازار، آن را دفن می کنند که این، نشان دهنده بی کفایتی و بی تدبیری مسئولان است.
 
ذوالانوار با اشاره لزوم رسیدگی به نیازمندان و مستضعفین در سطح جامعه افزود: اگرمسئولان به هر دلیلی، نمی توانستند راهکاری برای مصرف این سیب زمینی ها پیدا کنند باید آن را به صورت رایگان در اختیار کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی و یا دیگر سازمان های خیریه می دادند.
 
وی در انتها گفت: طی روزهای آینده، از وزیر جهاد کشاورزی درباره این بی تدبیری در استان فارس سوال خواهیم پرسید و برخورد جدی با مسئولان متخلف را مطالبه خواهیم کرد.
کد مطلب : ۱۲۱۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما