۰
plusresetminus
مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس :

اسامی برندگان مسابقه کتاب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مشخص شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۵
مرزبان: یکی از دلایل مهجور ماندن امر به معروف ونهی از منکر ناآگاهی مردم نسبت به حق و حقوق خود در اجرای این فریضه الهی است.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، این نهاد در راستای آگاه سازی عموم شهروندان نسبت به تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و در ترویج فرهنگ کتابخوانی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس اقدام به برگزاری مسابقه کتاب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نموده است.
مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مشتمل بر بیست و چهار ماده و نوزده تبصره، در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ 23/1/94 در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 2/2/94 به تایید شورای نگهبان رسید.
حمیدمرزبان اظهار داشت: بر اساس بررسی­های به عمل آمده یکی از دلایل مهجور ماندن امر به معروف و نهی از منکر ناآگاهی مردم نسبت به حق و حقوق خود در اجرای این فریضه الهی است که بحمدا... با پیگیری های مکرر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، مجلس محترم شورای اسلامی با تصویب این قانون بسیاری از خلاءهای قانونی را برطرف نمود.
مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس یادآور شد: طبق اصل هشتم قانون اساسی دعوت به خیر یا امر به معروف و نهی از منکر وظیفه­ای است همگانی که بر عهده مردم نسبت به یکدیگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به مردم می باشد.
وی افزود: طی برگزاری مرحله اول مسابقه کتاب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اسامی برندگان به شرح ذیل می باشد.
1- مهرانگیز شیروانی
2- سید جلیل طباطبایی
3- محسن نورانی زاده
4- سیده کبری اورنگی
5- مریم رئیسی
6- امیرحسین صادقی
7- الهه جباریان
مرزبان خاطر نشان کرد: برندگان فوق می توانند جهت دریافت جوایز خود به ستاد استان فارس واقع در شیراز- چهارراه حافظیه جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ساختمان مدیریت و برنامه ریزی طبقه همکف مراجعه، یا با شماره تلفن 2-07132295581 تماس حاصل نمایند.
 
گزارشگر:قاسم ایزدیان
کد مطلب : ۱۲۹۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما