۰
plusresetminus
سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس:

با رویه ای که بانک ها در فارس پیش گرفته اند، اشتغال پایدار و اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۹
ذوالانوار گفت: در سال جاری، لازم است شاهد اقدامات عملی و عینی از سوی مسئولان استان فارس برای تحقق اقتصاد مقاومتی و موارد بسیار مهمی همچون اشتغال پایدار و حمایت عملی از صنایع باشیم.
سید حسین ذوالانوار
سید حسین ذوالانوار
به گزارش "حافظ نیوز" سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: در سال جاری، لازم است شاهد اقدامات عملی و عینی از سوی مسئولان استان فارس برای تحقق اقتصاد مقاومتی و موارد بسیار مهمی همچون اشتغال پایدار و حمایت عملی از صنایع باشیم.
وی در ادامه گفت: همانگونه که برخی مسئولان نیز پیشتر عنوان کرده اند، هم اکنون بانک ها در استان فارس عامل رکود و ورشکستگی بسیاری از بنگاه های اقتصادی و صنعتی شده اند و در مواردی، یک بنگاه اقتصادی بابت بازپرداخت یک وام 400 میلیون تومانی، بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان از بابت بهره بانکی و یا جریمه دیرکرد پرداخت اقساط و غیره به بانک بدهکار شده است.
نماینده مردم شیراز همچنین تصریح کرد: یکی از کارکردهای مهم بانک ها، ایجاد تسهیلات در جهت رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار است و این در حالی است که بسیاری از بانک ها در استان فارس، با رویه ای که در پیش گرفته اند دقیقا در نقطه مقابل این هدف گام بر می دارند و خود به عامل مهمی در جهت تحقق نیافتن اقتصاد مقاومتی تبدیل شده اند.
ذوالانوار در انتها خاطرنشان کرد: مسئولان استان فارس اگر در سال 95 به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی و تحقق اشتغال پایدار هستند، باید فکری جدی برای مهار تبعات سوء بانکداری در استان فارس بکنند در غیر این صورت، در آینده نزدیک تعداد بیشتری از صنایع کوچک و بزرگ با رکود مواجه خواهند شد.
کد مطلب : ۱۳۵۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما