۰
plusresetminus
آیت الله کلانتری منتخب مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:

مجلس پنجم خبرگان رهبری پشتیبان خوبی برای نظام اسلامی و ولایت فقیه خواهد بود

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۷
منتخب مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری حضور پرشور مردم در انتخابات را تبلور مردم‌سالاری دینی دانست و گفت: مجلس پنجم خبرگان همچنان در راستای منویات امام و رهبری و انقلابی حرکت خواهد کرد.
به گزارش "حافظ نیوز" منتخب مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری حضور پرشور مردم در انتخابات را تبلور مردم‌سالاری دینی دانست و گفت: مجلس پنجم خبرگان همچنان در راستای منویات امام و رهبری و انقلابی حرکت خواهد کرد.
آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری در دیدار اعضای سازمان بسیج رسانه استان فارس با وی در سخنانی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات به‌دور از جنبه‌های تشریفاتی و تزئیناتی به‌طور واقعی و برمبنای دیانت و مردم‌سالاری دینی است، در صورتی‌ که در کشورهای مرتجع عرب به‌ویژه عربستان به دلیل وابستگی به غرب که مردم‌سالاری وجود ندارد، به‌صورت حاکمیت قبیله‌ای اداره می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: نتیجه حضور پرشور و کم‌نظیر مردم در انتخابات اسفندماه گذشته در ایران اسلامی برگزیدن منتخبان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شد که در این راستا هر اندازه اعضا و نمایندگان هماهنگ با آرمان‌ها، ارزش‌ها و در مسیر امام و رهبری حرکت کنند مجلسی بالنده‌تر و مورد اعتماد مردم خواهیم داشت.
کلانتری تصریح کرد: وظیفه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری رابط بودن میان مردم و رهبری و نیز انتقال‌دهنده مشکلات و آسیب‌های جامعه است و برای رسیدن به این هدف باید گام‌های مثبت و تعیین‌کننده و اثرگذار برداشت.
کلانتری در انتها بیان داشت: در استان فارس با جمعیت 5 میلیونی داشتن 4 هزار روحانی برای دست‌یابی به جامعه‌ای فرهنگی و اخلاقی با مشکل روبه‌رو هستیم.
منبع: فارس
 
 
کد مطلب : ۱۳۹۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما