۰
plusresetminus
در راستای خدمت رسانی به زائران صورت می گیرد؛

دانشجویان جهادی فارس به عراق اعزام شدند

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۵
دومین سال است که گروه های جهادی بسیج دانشجویی در رابطه با فعالیت های فرهنگی و خدمات رسانی در مراسم اربعین حضور دارند و گروه های جهادی استان فارس نسبت به استان های بزرگ کشور حضور پررنگ تری را دارند.
دانشجویان جهادی فارس به عراق اعزام شدند
به گزارش " حافظ نیوز " مسئول جهادسازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: 340 نفر از دانشجویان استان فارس در قالب 8 گروه جهادی برای خدمترسانی به زائران به مراسم اربعین اعزام می شوند.
 
میثم فضل الله پور مسئول جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس  از اعزام 8 گروه جهادی به مراسم اربعین امسال خبر داد و در ادامه بیان کرد: دومین سال است که گروه های جهادی بسیج دانشجویی در رابطه با فعالیت های فرهنگی و خدمات رسانی در مراسم اربعین حضور دارند و گروه های جهادی استان فارس  نسبت به استان های بزرگ کشور حضور پررنگ تری را دارند.

وی در ادامه گفت: 340 نفر از دانشجویان استان فارس به مراسم اربعین اعزام می شوند که بعضی از گروه ها به مدت 10روز و بعضی هم یک ماه مستقر هستند.

فضل الله پور بحث مراسم اربعین را یکی از شعارهای شیعه دانست و افزود: این شعار به صورت جهانی شده و تاکیدات مقام معظم رهبری هم حضور پررنگ مردم است و دانشجویان هم از این قشر جدا نیستند.

وی در رابطه با انگیزه و هدف از اعزام دانشجویان اظهار داشت: این برنامه به صورت خودش بوده و هیچ ابلاغیه و شیوه نامه ای که حضور را الزامی کند مصوب نشده و هدف از این کار  پررنگ تر شدن مراسم اربعین و تاثیرگذاری دانشجویان که نخبگان این جامعه هستند در مراسم اربعین می باشد.

انتهای خبر/
 
کد مطلب : ۱۵۶۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما