۰
plusresetminus
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس؛

نفوذ یعنی شعار ولایت میدهند عکسش را عمل می کنند / مداحان باید مطالبه گر باشند

تاریخ انتشارشنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۵
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس گفت: اگر فتنه یا حادثه‌ای اتفاق بیفتد ثروت‌های نامشروع و از حرام به‌دست‌آمده در مسیر مقابله با دین خدا و انقلاب اسلامی صرف می‌شود.
نفوذ یعنی شعار ولایت میدهند عکسش را عمل می کنند / مداحان باید مطالبه گر باشند
به گزارش "حافظ نیوز"،سعید کوشکی ظهر امروز در گردهمایی مجمع بسیج مداحان استان فارس بابیان اینکه 9 دی سالروز پیوند امت و امام و پیروزی انقلاب اسلامی در یک مقطع حساس است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول حیات خود حوادث گوناگونی را تجربه کرده اما شاید در میان تمام این حوادث هیچ‌کدام باری که برای نظام ایجاد کرد بیشتر از جریان کودتاگر فتنه 88 نبود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس بابیان اینکه اسلام در طول حیات خود بیشترین ضربه را از داخل و از سوی عناصری خورده که مدعی اسلام بودند، گفت: از فرصت‌ها برای تقویت دین خدا استفاده و بدانیم بهترین ارزیاب خود انسان است.
وی بابیان اینکه در سوره بقره  آمده است که دشمن به کمتر از کشتن شما یا انحراف از دین خدا راضی نمی‌شود، تصریح کرد: آن آدمی که ادعای دین می‌کند و نمی‌فهمد دشمن، دشمن است به خودش مربوط است، اما ما که پیروان ولایت و مدافعان اسلام هستیم باید بیشتر از دیگران بفهمیم.
کوشکی افزود: آمریکایی‌ها قسم‌خورده‌اند که نظام جمهوری اسلامی نباید باشد، حالا اگر آدمی در کشور ما احساس می‌کند آمریکایی‌ها دوست هستند و می‌گوید مذاکره می‌کنیم به او می‌گوییم بی‌خود می‌کند و تصمیم‌گیری در این حوزه در اختیار او نیست و تا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) شجاع حضور دارند این خواب‌های پریشان تعبیر نخواهند شد.
وی بابیان اینکه دو جبهه حق و باطل در عالم وجود دارد، گفت: هرکس خدا را یاری کند شکست نمی‌خورد و این قطعی است، و اگر دین خدا را یاری نکنید توانتان جای دیگر خرج می‌شود.
کوشکی خطاب به جامعه مداحان استان فارس گفت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز باید به شش نکته مهم توجه کنیم، که نخستین نکته کیفیت‌بخشی به جامعه مؤمنین است و بدون ایمان ممکن نیست و ایمان نیز از مسیر نماز اول وقت به دست می‌آید،  چراکه مدافعین اهل‌بیت (ع) مهم‌ترین چیزی که دارند کیفیت ایمانی است.
وی خطاب به مداحان بابیان اینکه حرفتان را بزنید و مطالبه‌گری داشته باشید، گفت: نکته دوم فهم و بصیرت دینی و انقلابی و توجه و دنبال کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، و امروز پهنه جغرافیای انقلاب اسلامی به فرامرزها باز شده و ملت‌های مسلمان جهان در هر مسئله‌ای نگاهشان به کلام رهبری است و از جمهوری اسلامی ایران انتظار دارند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس بابیان اینکه جلوگیری از نفوذ نکته بسیار مهمی است، گفت: خود آمریکایی‌ها به ایران نمی‌آیند بلکه پول می‌دهند و گروه‌سازی و آدم‌تراشی می‌کنند تا  سکولارها پست‌های مدیریتی و منابع کشور را به دست‌ گیرند و درنتیجه برای مؤمنین در مسیر سخت جهاد و دفاع از اسلام مشکل درست کنند.
وی افزود: نفوذ یعنی آدمی که شعار ولایت می‌دهد و از طرف دیگر مقابل ولایت قرار می‌گیرد، یعنی این‌که مدیریت دانشگاه را به عناصر ضدولایت می‌دهند، یعنی این‌که عناصری که حقوق چندصدمیلیونی می‌گیرند و می‌گویند این‌ها ذخایر نظام هستند، به این‌ها می‌گوییم ذخایر نظام شهدا هستند نه آدم‌های پُرخور و پرادعا که دو تابعیتی هستند، و نفوذ یعنی دل ما از گفتن و مقابله با این جریان‌ها بترسد.
کوشکی ادامه داد: نکات مهم دیگر که باید موردتوجه مداحان قرار گیرد انسجام‌بخشی به جامعه مؤمنان و حزب‌الله و لزوم کار تشکیلاتی، راه‌اندازی هیات‌های اندیشه‌ورز برای اثرگذاری بیشتر بر مؤمنان و غیرمؤمنان و عمل جهادی بر اساس بصیرت را شامل می‌شود.
انتهای خبر/111
کد مطلب : ۱۶۰۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما