۰
plusresetminus
افشانی استاندار فارس:

بی دقتی مسئولان سبب ایجاد حواشی افتتاحیه شد/ از امروز معاون سیاسی استانداری مسئول برنامه های پایتختی جوانان جهان اسلام است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۳
افشانی استاندار فارس مدیریت و برنامه ریزی پایتختی جوانان جهان اسلام را به پژوهش معاون سیاسی امنیتی خود واگذار کرد.
افشانی استاندار فارس
افشانی استاندار فارس
به گزارش "حافظ نیوز" جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه یکساله شیراز با عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام صبح امروز به ریاست استاندار فارس برگزار شد.
در این جلسه که با حضور برخی از مسئولان استان فارس برگزار شد، مدیران استان به ارائه پیشنهادهای خود برای بهتر شدن برنامه های یکساله پایتختی جوانان جهان اسلام پرداختند.
استاندار فارس در این جلسه، در بخشی از سخنان خود به حواشی پیش‌آمده در مراسم افتتاحیه این مراسم اشاره كرد و گفت: یك بی‌دقتی در این مراسم باعث ایجاد حاشیه شد و اگر این بی‌دقتی نبود، كار بسیار خوب پیش می‌رفت.
استاندار فارس با یادآوری اینكه علمای شیراز با علاقه خاصی در این جلسه حضور پیدا كرده بودند و حتی شب قبل از آن نیز آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) پیام قدردانی صادر كرده بود، افزود:‌ نباید یك حاشیه جزئی، یك كار بزرگ را تحت الشعاع قرار دهد و باید پرونده این مسئله را ببندیم و از فرصت پیش آمده استفاده كنیم.
همچنین قابل ذکر است افشانی استاندار فارس مدیریت و برنامه ریزی پایتختی جوانان جهان اسلام را به پژوهش معاون سیاسی امنیتی خود واگذار کرد. تصمیمی که به نظر می رسد بی ارتباط با حواشی مراسم افتتاحیه و ضعف مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان فارس نیست.
کد مطلب : ۱۶۴۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما