۰
plusresetminus
کلامی چند با برخی مسئولان؛

بیایید امسال کرکره این کارها را پائین بکشیم!

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
سال اقتصاد مقاومتی برای دومین بار تکرار شود و بیلبوردها و بنرهای چند ده متری ارگان های مختلف فقط برای تبریک و یاداوری شعار سالی که به آن عمل نشده است؟
بیایید امسال کرکره این کارها را پائین بکشیم!
به گزارش "حافظ نیوز"،از همین روزها شروع شده است! مسابقه بیلبوردها و بنرهای عظیم شهری در تبریک سال ۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی و ... از همین روزها آغاز شده است!
از نخستین روزهای فروردین که پا میگذاری توی خیابان، تا دورو برت چشم کار می‌کند، همه ادارات و ارگان ها ناگهان شهر را جلد گرفتند که ملت! چه نشسته اید که سال اقتصاد مقاومتی فرا رسیده و بدانید که ما از نخستین ارگان هایی هستیم که این سال نِکو را با بنرها و بیلبوردهای چند ده متری به شما تبریک گفته ایم!
سالهای پیش هم همینطور بود اما امسال بدتر از همیشه توی چشم می‌زند؛ سال اقتصاد مقاومتی برای دومین بار تکرار شود و بیلبوردها و بنرهای چند ده متری ارگان های مختلف فقط برای تبریک و یاداوری شعار سالی که به آن عمل نشده است؟
بهتر نیست مردم فقط همین امسال هم که شده اقتصاد مقاومتی را در عمل مسئولان ببینند و نه در شعارها و بنرها و بیلبوردها؟!
به راستی هزینه این همه بنر و بیلبورد رنگی که بعضا عمر آنها چند ماه هم بیشتر نیست و باید مرتبا تجدید چاپ شوند در طول یک سال چقدر است و آیا براورد هزینه ای در سطح کشور در این باره صورت گرفته است؟
چرا برخی از مدیران و مسئولان تصور می کنند بدین صورت می توانند پایبندی خود به منویات ولایت را به اثبات رسانند؟
این در حالی است که رهبرانقلاب در این باره نظر صریح و شفافی دارند:
تابلو کردن و در و دیوار را پُر کردن و عکس زدن و این‌ها [برای شعار سال] هیچ لزومی ندارد. اگر هزینه‌ای نداشته باشد، لزومی ندارد؛ اگر هزینه داشته باشد، اشکال هم دارد. ۹۰/۱/۱
بنابراین جا دارد خطاب به مسئولان عزیز و ولایتمدار نهادها و ارگان های مختلف اجرایی و غیر اجرایی عرض کنیم بیایید امسال را بَس کنیم! و بیت المال را برای جلد کردن شهرها  از بنرها و بیلبوردهایی که اتفاقا مخالف نظر صریح رهبری معظم انقلاب نیز هست هزینه نکنیم.
بیایید امسال، مردم اقتصاد مقاومتی را در عمل ما مسئولان ببینند!
نویسنده: کاظم فریدون
کد مطلب : ۱۶۶۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما