۰
plusresetminus
له شدن اخلاق زیر پای پول‌های کثیف؛

پشت پرده تایید و تکذیب حمایت شجریان از روحانی چیست؟

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸
هرچند فرزند شجریان غیر مستقیم از فشار بی‌سابقه حامیان دولت به وی برای اعلام حمایت از روحانی سخن گفته، اما اخبار رسیده حاکی از این است که جریان حامی روحانی پیشنهادی به دور از انسانیت به وی داده‌اند.
پشت پرده تایید و تکذیب حمایت شجریان از روحانی چیست؟
به گزارش "حافظ نیوز"،هفته گذشته خبری با عنوان «تقدیم حنجره محمدرضا شجریان به روحانی» توسط رسانه‌های حامی دولت در فضای مجازی منتشر شد که بلافاصله توسط خانواده وی تکذیب شد. صبح امروز نیز اخبار ضدونقیضی از حمایت محمدرضا شجریان از حسن روحانی و حمله به ابراهیم رئیسی در فضای مجازی منتشر شد، این شایعه که در قالب نامه محمدرضا شجریان استاد آواز ایران به ابراهیم رئیسی منتشر شده، او را بازگشت به دوران سیاه گذشته دانسته است.
 با انتشار این نامه همایون شجریان، فرزند استاد شجریان بلافاصله واکنش نشان داد، وی ضمن تکذیب این نامه اعلام کرد که این شایعات دامن او و پدرش را گرفته، از احضار به دادگاه برای آلبوم رگ خواب تا وعده اجرا در مراسم‌های خاص.
 هرچند فرزند استاد آواز ایران با اخلاق مداری و غیر مستقیم از فشار بی‌سابقه حامیان دولت به وی برای اعلام حمایت از روحانی سخن گفته است، اما اخبار رسیده حاکی از این است که جریان حامی حسن روحانی پیشنهادی به دور از انسانیت و اخلاق به وی داده‌اند.
متاسفانه بنا بر شرایط نامناسب استاد شجریان در حال حاضر سلامتی وی منوط به اتصال دستگاه‌های پزشکی است که تاکنون خبر آن رسانه‌ای نشده اما جریان حامی دولت با سوء استفاده از این شرایط به فرزند او پیشنهاد داده اند که به نمایندگی از استاد از حسن روحانی حمایت کند و ما نیز ضمن حمایت مالی، تشییع جنازه باشکوهی برای وی برگزار خواهیم کرد.
 در حالی جریان حامی دولت چنین پیشنهاد غیرانسانی به فرزند شجریان داده اند که دولت یازدهم مدعی دولت راستگویان و مبارزه با پول‌های کثیف در انتخابات است اما حاضر است، یک هنرمند ملی فوت کند تا آن‌ها از مرگ وی برای رای آوری استفاده کنند.
متاسفانه بنا بر شرایط نامناسب استاد شجریان در حال حاضر سلامتی وی منوط به اتصال دستگاه‌های پزشکی است که تاکنون خبر آن رسانه‌ای نشده اما جریان حامی دولت با سوء استفاده از این شرایط به فرزند او پیشنهاد داده اند  که با جدا کردن دستگاه های پزشکی و مرگ استاد، مراسم باشکوهی توسط آنها در روزهای قبل از انتخابات برگزار خواهد شد و از این مراسم برای اعلام حمایت از حسن روحانی استفاده کنند.
کد مطلب : ۱۶۸۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما