۰
plusresetminus

هشدار آمریکا به ارتش سوریه: فوراً از مناطقی که ما می گوییم خارج شوید!

تاریخ انتشاردوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
در پی پیشروی نیروهای ارتش سوریه در مسیر راه اصلی دمشق- بغداد، هواپیماهای آمریکایی با پخش اطلاعیه هایی در مورد پیشروی به سمت پایگاه التنف به آنان هشدار دادند.
هشدار آمریکا به ارتش سوریه: فوراً از مناطقی که ما می گوییم خارج شوید!
به گزارش "حافظ نیوز"،پس از پیشروی نیروهای ارتش سوریه و متحدانش در مسیر راه اصلی ارتباطی دمشق- بغداد، هواپیماهای آمریکایی با پخش اطلاعیه هایی در خصوص پیشروی این نیروها به سمت پایگاه التنف هشدار دادند.
این اطلاعیه های هشدار آمیز در منطقه مقهی الشحمی و در حالی توزیع شده است که نیروهای ارتش سوریه و متحدانش بعداز ظهر روز گذشته در این منطقه پیشروی داشتند.
مقهی الشحمی در راه بین الملی دمشق با بغداد قرار دارد.
اطلاعیه های آمریکایی شامل هشدار به نیروهای ارتش سوریه و متحدانش است که به  فاصله 55 کیلومتری پایگاه نظامی التنف رسیده اند به این معنی که به آنان اعلام شده است باید به ایست بازرسی ظاظا بازگردند.
تصاویری که از توزیع این اطلاعیه ها توسط هواپیماهای آمریکایی گرفته شده است، نشان می دهد این اطلاعیه ها با این عبارت  همراه است: « الان این منطقه را ترک کنید و به ظاظا بازگردید» و همچنین در آن نقشه کوچکی است که یک فلش به سمت مسیر بازگشت مورد نظر آمریکا نشان داده می شود.
در این اطلاعیه های هشدار آمیز از نیروهای هوادار ارتش سوریه خواسته شده است در فاصله زمانی کوتاه این مناطق را ترک کنند.
این در حالی است که ارتش سوریه و متحدانش جمعه گذشته در چارچوب توسعه دایره تسلط بر راه منتهی به پایگاه التنف به شمال غرب منطقه ظاظا رسیدند.
کد مطلب : ۱۶۹۲۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما