۰
plusresetminus

لکه ننگی که هیچگاه از خاطر ملت پاک نمی شود!

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳
یکی از مهم‌ترین محورهایی که آمریکایی‌ها تلاش کردند تا در نشست سالانه‌ی منافقین در پاریس آن را مخابره کنند، پیگیری سرسختانه‌ی مسئله‌ی تغییر رژیم در ایران بود.
لکه ننگی که هیچگاه از خاطر ملت پاک نمی شود!
به گزارش "حافظ نیوز"،نشست منافقین در پاریس در حالی برگزار شد که یکی از مدعیان اصلی حقوق بشر در مجامع بین‌المللی فرانسوی‌ها هستند. توجه به اینکه چگونه فرانسه میزبان گروهی است که براساس بیانیه‌های خود نزدیک به هفده هزار نفر را در ایران ترور کرده است، می‌تواند بخش‌هایی از پازل علل فشار به ایران در سطح بین‌المللی را پر کند. اینکه سخنرانان نشست پاریس کسانی از آمریکا هستند که صراحتاً صحبت از تغییر رژیم ایران می‌کنند، می‌تواند بخش دیگری از پازل علل برگزاری این نشست در پاریس را پر کند. نهایتاً موضوع پارادوکسیکال حمایت از عربستان در عین بیان ادعاهای حقوق بشری نیز در همین خصوص قابل توجه است. موضوع آنجایی جذابیت پیدا می‌کند که غرب حامی اخذ کمیسیون مقام زن توسط عربستان می‌شود.
مسئله‌ی تغییر رژیم
یکی از مهم‌ترین محورهایی که آمریکایی‌ها تلاش کردند تا در نشست سالانه‌ی منافقین در پاریس آن را مخابره کنند، پیگیری سرسختانه‌ی مسئله‌ی تغییر رژیم در ایران بود. برخی از اظهارنظرات آمریکایی‌ها در این نشست به قرار زیر بوده است. بولتون، نماینده‌ی سابق آمریکا در سازمان ملل متحد، در این نشست گفت به ایران نباید اجازه داده شود تا هلال جغرافیایی از ایران تا عراق و سوریه و لبنان را کنترل کند. ایران نه‌تنها تهدید هسته‌ای، بلکه تهدیدی برای صلح و امنیت است. رژیم ایران رفتارش را عوض نمی‌کند و تنها راه‌حل، تغییر رژیم است. سیاست آمریکا نیز این است که رژیم ایران تغییر پیدا کند.
تد پو، نماینده‌ی مجلس نمایندگان آمریکا، علیه ایران سخنرانی و اظهار تمایل کرد که تلاش‌های وی برای خروج نام منافقین از لیست تروریست به نتیجه منتهی شود. وی از طرح خود در مجلس نمایندگان برای معرفی سپاه پاسداران به‌عنوان سازمان تروریستی خارجی خبر داد و از تغییر رژیم در ایران سخن گفت.
تام گرت، نماینده‌ی ایالت ویرجینیا، خواستار قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی شد. وی همچنین بیان داشت به مردم دنیا اعلام می‌کنم یا با سپاه پاسداران معامله کنید یا با ما. وی در این خصوص به منافقین گفت امیدوارم سال آینده شما را در تهران ببینم.
رودی جولیانی نیز خواستار تغییر رژیم ایران شد و بیان داشت دولت آمریکا از منافقین حمایت می‌کند. وی همچنین بیان داشت با اختیاراتی که دارم این حرف را می‌زنم. ما و شما (آمریکا و منافقین) دیدگاه مشترکی علیه ایران داریم.
جو لیبرمن، سناتور سابق کنیتک که 24 سال در آمریکا سناتور بود، بیان داشت کشورهای عربی و آمریکا همراه شما (منافقین) هستند تا تغییر رژیم در ایران محقق شود.
رابرت پیتینجر نماینده کارولینای شمالی در مجلس نمایندگان آمریکا با اعلام اینکه من مسیحی هستم، بعد از دعوت به تغییر رژیم در ایران برای گروهک تروریستی منافقین آرزوی موفقیت کرد.
جمع شدن تروریست‌ها دور یک میز
یکی از نکات دیگر مورد توجه درخصوص این نشست، جمع شدن جمع تروریست‌ها در کنار هم بود. موضوعی که حسین امیر عبدالهیان در واکنش نسبت‌به آن اشاره کرد: برخی اطلاعات و نشانه‌ها از شروع پیوند گروه تروریستی داعش و گروهک منافقین حکایت دارد. این موضوعی است که برای امنیت منطقه و جهان خطرناک است.جمع شدن تروریست‌های سوری، ترکی الفیصل و گروهک منافقین دور یک میز در فرانسه یکی از طنزهایی بود که از این نشست به بیرون مخابره شد.
تهیه و تنظیم: فاطمه زارع
کد مطلب : ۱۷۲۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما