۰
plusresetminus
تحلیل یک اصلاح طلب از بازداشت برادر رئیس جمهور:

با تخلف افراد در هر سطحی باید برخورد شود و رئیس جمهور نیز این مساله را درک می‌کند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۲
محمد کیانوش راد گفت: پرونده‌ی اتهامی حسین فریدونی باید روند قانونی خود را طی کند.
با تخلف افراد در هر سطحی باید برخورد شود و رئیس جمهور نیز این مساله را درک می‌کند
به گزارش "حافظ نیوز"،یک فعال سیاسی اصلاح طلب در تحلیل بازداشت «حسین فریدون» برادر رییس جمهور، گفت: من از کم وکیف ماجرای اتهامات و دستگیری آقای حسین فریدون اطلاع دقیقی ندارم ولی اگر بر اساس چهارچوب‌های قانونی، فرایند احضار و سایر مواردی که در این زمینه وجود دارد انجام شده باشد، امری قانونی و قابل بررسی است.
«محمد کیانوش راد» در این باره تاکید کرد: به نظر من اینکه در دولت آقای روحانی با برادر ایشان با توجه به اتهامات درست یا نادرستی که قوه‌‌‌ی قضاییه به ایشان وارد کرده برخورد قانونی کنند، هیچکس و حتی بعید می‌دانم خود آقای روحانی نیز، مخالفتی با این امر داشته باشند که با تخلف افراد در هر سطحی برخورد شود.
وی افزود: آنچه مهم‌تر از مساله‌ی بازداشت افراد باید مورد توجه قرار بگیرد آن است که متاسفانه جامعه‌ی ایران به لحاظ اعتماد به دستگاه‌های فراجناحی و اعتماد به دستگاه‌هایی که باید تضمین کننده‌ی آرامش و اطمینان در جامعه باشند تا حد زیادی افول کرده و به همین دلیل است که حتی اگر در مواردی دستگاه‌های فراجناحی که اصولا وظیفه‌ی آنها برخورد فراجناحی است اقدامی را انجام دهند از جانب بخش قابل توجهی از مردم با شک و شبهه مواجه می‌شوند.
کیانوش راد ادامه داد: به هرحال این کاستی وجود دارد و باید نهادهای مختلف در نظام جمهوری اسلامی برای جلب اعتماد عمومی، همه‌ی فعالیت‌هایی را که در این جهت باید، انجام دهند؛ از جمله شفاف سازی امور و برخورد بر اساس موازین قانونی که می‌تواند فضای مثبتی را ایجاد کند.
وی گفت: پرونده‌ی اتهامی ایشان نیز باید روند قانونی خود را طی کند و امیدوار هستیم که دستگاه قضایی بدون حب و بغض و سوگیری‌های سیاسی اگر واقعا دلایل قابل قبولی برای ضرورت بازداشت متهم وجود دارد آن را در اختیار مردم قرار دهد.
انصاف نیوز
کد مطلب : ۱۷۲۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما