۰
plusresetminus
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری فارس خبر داد:

اختصاص 91 میلیارد تومان به دهیاری‌های فارس/تا 2 سال آینده فارس روستای بدون گاز نخواهد داشت

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۴
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری فارس گفت: در 6 ماهه نخست امسال 91 میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان فارس واریز شده است.
اختصاص 91 میلیارد تومان به دهیاری‌های فارس/تا 2 سال آینده فارس روستای بدون گاز نخواهد داشت
به گزارش "حافظ نیوزسید علی‌نقی طبیب لقمانی بعدازظهر امروز در نشستی خبری با بیان اینکه پانزدهم مهرماه روز روستا نام‌گذاری شده است و به همین منظور همایشی در تهران با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد، با تشریح برنامه‌های این روز اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال 91 میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان فارس واریز شده است.
وی همچنین گفت: در سال 95 مجموعه کمک‌هایی که دولت به یک هزار و 962 دهیاری استان فارس کرده حدود 174 میلیارد تومان بوده که این کمک‌ها در راستای تقویت دهیاری‌ها صورت گرفته است.
لقمانی با بیان اینکه 28 درصد جمعیت استان فارس را روستائیان و عشایر تشکیل می‌دهند، افزود:2 هزار و 362 روستای بالای 20 خانوار در استان فارس وجود دارد.
این مقام مسؤول در مورد خدمات انجام‌شده در روستاها نیز گفت: امسال با نهایی شدن اختصاص 1.5 میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی به توسعه روستاها، این مبلغ در نیمه دوم سال از طریق بانک‌های عامل برای رونق کسب‌وکار در روستاها اختصاص خواهد یافت.
وی اضافه کرد: امسال 56 دستگاه خودروی موردنیاز روستاها ازجمله خودروی آتش‌نشانی، حمل زباله و... به روستاهای استان فارس اختصاص می‌یابد که سال گذشته نیز 44 دستگاه خودرو به همین منظور در نظر گرفته شد.
لقمانی همچنین گفت: پیش‌بینی ما این است که تا 2 سال آینده در استان  فارس روستای بدون گاز نداشته باشیم.
کد مطلب : ۱۷۹۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما