۱
plusresetminus

باز هم انتشار یک خبر دروغ از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلب؟کدام عضو سابق شورای چهارم شهر شیراز بازداشت شده است؟/ مدیرکل دادگستری فارس: بازداشت اعضای شورای سابق شهر شیراز صحت ندارد

تاریخ انتشارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵
باید از رسانه‌های اصلاح‌طلب و فعالان سیاسی این جریان پرسید کدام عضو شورای چهارم و یا به عبارتی عضو اصولگرای شورای چهارم بازداشت شده است؟ آیا با یک خبرسازی ناشیانه و غیر اخلاقی و دروغ‌پردازی آشکار رسانه‌ای مواجهیم که تنها تخریب جریان سیاسی رقیب را هدف گرفته است؟
اصلاح طلبان
اصلاح طلبان
🔸فساد نه چپ می‌شناسد و نه راست! نه اصولگرا می‌شناسد و نه اصلاح‌طلب! فردی که تصمیم بگیرد از قدرت سوءاستفاده کند و به ثروت نامشروع دست یابد، در هر لباسی وارد می‌شود. از لباس نماینده شورای شهر و مجلس گرفته تا مدیر ارشد اجرایی و حتی معاون رئیس جمهور!
🔸در مواجهه با فساد، همواره باید اصل این باشد که با خائن به بیت المال و مردم، بدون نگاه به گرایش سیاسی و یا انتصابات وی برخورد کرد و یقین بدانیم راه رستگاری جامعه ما، تنها در مبارزه بی امان با فساد است.
🔸اما گاهی اوقات، مبارزه با فساد تبدیل به ابزاری برای انتقام‌کشی‌های سیاسی و تصفیه حساب‌های ناجوانمردانه یک جریان از جریان دیگر می‌شود. صبح امروز، خبری به نقل از خبرگزاری ایرنا در گروه‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب نقل شد مبنی بر دستگیری برخی اعضای سابق شورای شهر.
🔸خبرسازی جریانات سیاسی اصلاح‌طلب در این‌باره به صورت گسترده ادامه یافت تا اینکه خبرگزاری اصلاح‌طلب ایلنا در خبری نوشت: (جمعی از مدیران پیشین شهرداری و اعضای شورای شهر سابق شیراز بازداشت شدند... منابع آگاه اعلام کردند این افراد به اتهامات مالی بازداشت شده‌اند... از هویت بازداشت شدگان و جزییات اتهامات اطلاعی در دست نیست اما اغلب اعضای شورای شهر پیشین شیراز اصولگرا بودند...)
💠 این اما پایان کار نبود! پس از این خبرسازی، خبرنگار ما با اعضای شورای چهارم شهر شیراز تماس گرفت تا دریابد این خبر چه میزان صحت دارد و کدامیک از آنها، اینک در بازداشت به سر می‌برند. در تماس تلفنی با اعضای شورای چهارم، آقایان طالبان، حقدل، مختاری، محمدیان، معین، دیهیمی، اصنافی، شعرا، حق‌نگر، افراسیابی، عرب، نقیب زاده، تذروی، هاجری، زارعی، ترابی، سیف و خانم یقطین پاسخگو بودند و در خصوص خبر بازداشت عضو شورای چهارم ابراز بی اطلاعی کردند.
⛔️ حال باید از رسانه‌های اصلاح‌طلب و فعالان سیاسی این جریان پرسید کدام عضو شورای چهارم و یا به عبارتی عضو اصولگرای شورای چهارم بازداشت شده است؟ آیا با یک خبرسازی ناشیانه و غیر اخلاقی و دروغ‌پردازی آشکار رسانه‌ای مواجهیم که تنها تخریب جریان سیاسی رقیب را هدف گرفته است؟
🔸مجددا تاکید می‌شود اختلاس و دزدی ، چپ و راست نمی‌شناسد و با خائن به اموال و اعتماد مردم، خواه اصلاح‌طلب باشد یا اصولگرا باید قاطعانه برخورد کرد و اساسا مبارزه با فساد در سطوح مختلف، تنها راه نجات جامعه و ترمیم اعتماد عمومی است اما مبارزه‌ای که بر محور اخلاق صورت بگیرد و حب و بغض‌های سیاسی نقشی در آن نداشته باشد.

خبر تکمیلی/
مدیرکل دادگستری استان فارس: بازداشت اعضای شورای سابق شهر شیراز صحت ندارد

در همین ارتباط، خبرگزاری مهر گزارش داد علی القاصی مهر در خصوص خبر بازداشت برخی از اعضای شورای سابق شهر شیراز تاکید کرد: این خبر کذب است و چنین موضوعی صحت ندارد.
وی افزود: هیچکدام از اعضای شورای سابق شهر شیراز دستگیر نشدند.

 
کد مطلب : ۱۹۴۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما