۰
plusresetminus
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه فجر فارس:

عده‌ای از خودفروختگان داخلی از خواسته‌های به حق مردم سوءاستفاده می‌کنند

تاریخ انتشارجمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۶
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه فجر استان فارس گفت: عده‌ای از خودفروختگان داخلی همچون سلطنت طلبان و منافقین در حال سواستفاده از مطالبات و خواسته‌های به حق مردم هستند و قصد به بیراهه کشیدن آن‌ها را دارند که هربار با هوشیاری مردم تیرشان به سنگ خورده است.
عده‌ای از خودفروختگان داخلی از خواسته‌های به حق مردم سوءاستفاده می‌کنند
به گزارش حافظ نیوز، حجت الاسلام حاجی زاده در جمع کارکنان لشکر عملیاتی 19 فجر، با اشاره به اتفاقات امروز جامعه جهانی، دزدی ها و جنایات تاریخ بشریت گفت: اولویت و توجه تمامی انسان ها باید به تقوا و ترس از خدا باشد که در ادامه ضامن انسان و حفظ سلامت جامعه خواهد بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس در توصیف بی تقوایی در سطح جامعه جهانی عنوان کرد: ظلمی که در حق سوریه، یمن، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای منطقه غرب آسیا صورت گرفته نشان از بی عدالتی و نبود خداترسی در جامعه جهانی است.
وی در خصوص مشکلات ایجاد شده درعرصه های مختلف بویژه حوزه اقتصادی کشور، مدیران و مسئولان را به رعایت تقوا توصیه کرد و افزود: اگر مدیر و مسئول یک مجموعه رعایت تقوا کند و از خدا بترسد، همه در کنار یکدیگر با صفا، صمیمت و عدالت امور مربوطه را پیش خواهند برد و آن مجموعه به موفقیت خواهد رسید.
حاجی زاده در ادامه گفت: مدیر اسلامی که مبنای کارش تقوا و خداترسی است، از دیدگاه اسلام باید نگاهی عادلانه و مساوی به زیردستان داشته باشد.
وی دو رکن اساسی مدیریتی در نگاه اسلام را این گونه تشریح کرد: مدیریت با صلابت و کار تشکیلاتی در کنار اخلاق دو رکن لازم و ملزوم یک مدیر موفق هستند که می بایست به هردو توجه ویژه شود.
این مقام مسئول در سپاه فجر فارس با اشاره به دفاع از مردم مظلوم یمن و سوریه بیان داشت: در مقابل ظلم و ناحقی می بایست عرض اندام کرد و بی تفاوت نبود که احقاق حق وظیفه امروز همه ماست و در کلام خدا و ائمه اطهار به وضوح به آن اشاره شده است.
وی در ادامه سخنان خود به موضوع عزت و ذلت در مقابله با استکبار جهانی پرداخت و اظهار داشت: باید بین عزت و ذلت یکی را انتخاب کنیم که اگر همانند چهل سال گذشته راه عزت را برگزینیم، به همه خواسته هایمان خواهیم رسید و سربلند خواهیم بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر استان فارس با اشاره به بی توجهی مسئولین به خواسته ها و مطالبات مردم گفت: علت مشکلات و تنگناهای کنونی کشور، بی توجهی مدیران و مسئولین به خواسته ها و مطالبات به حق مردم است و اصولا برای رشد و بالندگی کشور می بایست انتقاد صریح و سازنده صورت پذیرد.
وی در پایان با اشاره به توطئه های دشمن و سواستفاده از احساسات پاک مردم عنوان داشت: عده ای از خودفروختگان داخلی همچون سلطنت طلبان و منافقین در حال سواستفاده از مطالبات و خواسته های به حق مردم هستند و قصد به بیراهه کشیدن آن ها را دارند که هربار با هوشیاری مردم تیرشان به سنگ خورده است.
کد مطلب : ۱۹۴۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما