۰
plusresetminus
مدیرکل امور بانوان استانداری فارس:

فارس رتبه دوم پزشکان زن متخصص در کشور

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۶
سیده معصومه دستغیب با اشاره به اینکه در تعداد پزشکان متخصص زن، استان فارس بعد از تهران رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده‌ است، افزود: تمرکز بر پیشگیری و درمان در حوزه زنان، توجه به آموزش‌های عمومی و تخصصی، نقش پرستار و ماما در لایه‌های مراکز درمانی و بهداشتی از جمله عوامل رسیدن به جامعه سالم است.
فارس رتبه دوم پزشکان زن متخصص در کشور
به گزارش حافظ خبر، سیده معصومه دستغیب در حاشیه همایش یک روزه پویش مبارزه با سرطان اظهار داشت: همکاری و تعامل میان مشاوران دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس و دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با معضل آسیب‌های اجتماعی که بسیاری از خانواده‌ها را درمعرض آسیب قرارداده اثر گذار است.
وی با اشاره به اینکه در تعداد پزشکان متخصص زن، استان فارس بعد از تهران رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده‌ است، افزود: تمرکز بر پیشگیری و درمان در حوزه زنان، توجه به آموزش‌های عمومی و تخصصی،  نقش پرستار و ماما در لایه‌های مراکز درمانی و بهداشتی از جمله عوامل رسیدن به جامعه سالم است.
دستغیب تصریح کرد: به دلیل آمار آسیب‌های اجتماعی در استان از اساتید و متخصصان دانشگاه‌ها درخواست می‌شود نسبت به پیگیری سلامت جسم، روح و روان جامعه هدف گام بردارند.
 
رونمایی از کتاب «آنچه زنان باید بدانند»
وی بیان داشت: به مناسبت دهه فجر و در راستای رسیدن به جامعه سالم، پویا و با نشاط از کتاب «آنچه زنان باید بدانند» در حوزه سلامت رونمایی و در تیراژ وسیع در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.
دبیرعلمی همایش سرطان شناسی نیز در ادامه افزود: برنامه ملی مدیریت سرطان، استاندارد‌های آزمایشگاهی و رادیولوژی و آشنایی با مسائل قانونی سرطان‌های شایع دربانوان مهم‌ترین محور‌های همایش است.
 ابراهیم پارسانژاد اظهار داشت: در این همایش متخصصان و کارشناسان حوزه پزشکی درمورد آخرین دستاورد‌های مقابله با بیماری سرطان به بحث و بررسی می‌پردازند.

منبع: فارس
کد مطلب : ۱۹۴۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما