۰
plusresetminus
استاندار فارس در مراسم گرامیداشت هفته هلال احمر:

جمعیت هلال احمر در حادثه سیل امسال عملکرد بسیار خوبی داشت

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۷
استاندار فارس گفت: جمعیت هلال احمر در حادثه سیل امسال در استان های فارس، گلستان، لرستان و خوزستان عملکرد بسیار خوبی داشت.
جمعیت هلال احمر در حادثه سیل امسال عملکرد بسیار خوبی داشت
به گزارش حافظ خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر عنایت اله رحیمی در مراسم گرامیداشت هفته هلال احمر با بیان این که سال ها استان فارس دچار خشکسالی بود و همه ما دعا می کردیم که باران بیاید و آسیب های خشکسالی کاهش یابد، اظهارداشت: خوشبختانه بارندگی بسیار خوبی را شاهد بودیم و امروز می بینیم که بسیاری از تالاب ها، سدها و دریاپه ها پر آب شده اند و کشاروزان ما خوشحال هستند.
نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: در کنار این نعمت ها، مصیبتی نیز به وجود آمد و تعدادی از هم وطنان خود را در سیل از دست دادیم که امیدواریم با تدابیر پیشگیرانه و مطالعات علمی و مهندسی بتوانیم از این گونه حوادث جلوگیری کنیم.
وی با بیان این که این حوادث نعمتی را به دنبال داشت، ادامه داد: همدلی و هماهنگی بین همه دستگاه ها و همت و حمایت مردمی در این حادثه تبلور پیدا کرد و بر سرمایه اجتماعی کشور افزوده شد؛ همه دنیا متوجه شدند مردم ایران در بحران ها همراه هستند و دستگاه ها و سمن ها با یکدلی و ایثار برای امدادرسانی و کاستن از خسارات تلاش می کنند که دستاورد خوبی بود.
استاندار فارس با تاکید بر این که اعضای جمعیت هلال احمر از خودگذشته ترین و ایثارگر ترین نیروهای اجرایی هستند، افزود: امدادگران هلال احمر در شرایط سخت به کمک مردم می آیند و مردم به آن ها امید بسته اند؛ زیرا کمک های آن ها را دیده اند و عملیات بسیار خوبشان را تجربه کرده اند.
دکتر رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امدادگران جمعیت هلال احمر استان فارس علاوه بر فارس در استان خوزستان در شهرستان های شوش و شوشتر برای امداد و نجات و اسکان اضطراری و بازتوانی فعالیت کردند که موجب ارائه خدمات مناسب و تقدیر استاندار خوزستان شد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که امدادگران جمعیت هلال احمر استان فارس در استان لرستان هم حضور یافته و کمک های مناسب مردمی را در اختیار سیل زدگان قرار دادند، ادامه داد:  کمک های مردمی استان فارس به مناطق سیل زده گلستان هم ارسال شد که تاثیر خوبی در روند خدمات رسانی داشت.
کد مطلب : ۲۰۲۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما