۰
plusresetminus

پاسخ استعلام‌ از شهرداری شیراز به‌صورت رایگان انجام می‌شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۹
شهردار شیراز گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت شهروندان، پاسخ استعلام‌ها از سوی شهرداری شیراز به کمتر از 48 ساعت کاهش‌یافته است.
پاسخ استعلام‌ از شهرداری شیراز به‌صورت رایگان انجام می‌شود
به گزارش حافظ خبر، حیدر اسکندرپور اظهار داشت: تقاضای بیش از 85 درصد مراجعه‌کنندگان به شهرداری شیراز دریافت پاسخ استعلام املاک، گرفتن وام و دیگر کارهای ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز اپلیکیشنی را طراحی کرده که بر روی گوشی همراه نصب و از این طریق پاسخ استعلامی که درگذشته ظرف مدت 2 ماه طول می‌کشید تا از شهرداری و یا دفترخانه  دریافت کنند را در مدت کمتر از 48 ساعت به متقاضی اعلام می‌کند.
شهردار شیراز تصریح کرد: این طرح در منطقه 4 شهرداری شیراز به‌طور آزمایشی عملیاتی و اجرایی شده و نیز در مناطق 1، 6 و 10 نیز  اجرایی می‌شود.
اسکندرپور با اشاره به اینکه پاسخ استعلام‌ها از شهرداری به‌صورت رایگان انجام می‌شود، افزود: بیش از 30 اپراتور در کنار مانیتورینگ درخواست‌های ارائه‌شده مبنی بر دریافت استعلام‌ها را بررسی و به شهروندان ارائه می‌دهند.
شهردار شیراز بیان داشت: شهرداری شیراز برای تسهیل در ارائه خدمت به مردم از تمام ظرفیت‌های  خود استفاده کرده و در اختیار شهروندان قرار می‌دهد و این روند در بستر‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و نیز زیرساخت‌های شهری ادامه دارد.
وی اضافه کرد: زیباسازی، مرمت، باز‌سازی و دیگر المان‌های شهری در اولویت این نهاد مردمی است  و این روند تا رسیدن به اهداف از پیش تعیین‌شده شهرداری همچنان ادامه دارد.
اسکندرپور اضافه کرد: شهروندان در صورت هرگونه شکایت به سامانه شهرداری مراجعه و درخواست‌های خود را مطرح کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی شود.
فارس
کد مطلب : ۲۱۱۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما