۰
plusresetminus
در واکنش به هتاکی خديجه گلين مقدم، معاون مدیر کل امور پژوهشی دانشگاه فرهنگیان به ساحت عاشورا؛

چگونه یک چهره دانشگاهی اجازه هتاکی به مردم و عاشورا را دارد؟!

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹
در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد، خبری نگران کننده و تلخ از توهین و هتاکی معاون مدیر کل امور پژوهشی دانشگاه فرهنگیان به حریم مقدس امام عاشورا که دل هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد.
چگونه یک چهره دانشگاهی اجازه هتاکی به مردم و عاشورا را دارد؟!
به گزارش حافظ خبر، امروز در شرایطی که نغمه عدالت خواهی سید الشهداء.علیه السلام.  مرزها را نادیده انگاشته و نغمه یاحسین نه فقط در هیئت ها و مساجد مسلمانان که حتی در کلیساها و دخمه ها، پیروان دیگر مذاهب نیز امام حسین.علیه السلام. را منادی آزادی و عدالت طلبی می‌دانند و برای سوگواری شهادت‌ این اسوه جاودان در تاریخ شمع عزا روشن می‌کنند، شاهدیم که هر ساله در ایام اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، عده ای خائنانه بر صورت شعائر اسلامی پنجه کشیده تا بتوانند این حرارت روشن شده در قلب های مؤمنین را به خاموشی سوق دهند.
تلاشی مذبوحانه که هر چند با سدّ حب الحسین، راه به جایی نمی‌برد اما سکوت در برابر این خیانت ها گناهی نابخشودنی است
این روز ها خبری تعجب آور در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.

خبری نگران کننده و تلخ از توهین و هتاکی معاون مدیر کل امور پژوهشی دانشگاه فرهنگیان  به حریم مقدس امام عاشورا که دل هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد.
در شرایطی که در بیش از ۴٠ کشور جهان  همایش جهانی شیرخوارگان منتسب به حضرت علی اصغر "علیه السلام" برگزار می‌شود، خانم گلين مقدم در اظهار نظری سخیف ضمن تمسخر این مانور عظیم برائت  از ظالم، این تکریم آیینی را بازیچه ی حکومت  برای سرگرم کردن مردم بی خرد نامیده است.
این توهین دردناک از سوی یک مسئول ارشد در دانشگاه مولد تربیت معلم به امام عاشورا انقدر شرم آور است که معلمان حسینی کشورمان سخت از این مسئله اندوهناک و منزجر هستند.
هر چند از واقعه عاشورا قرن ها می‌گذرد اما دشمنان خبیث باید بدانند دیروز اگر در کربلا یک علی اکبر حضور داشت که خود را فدای امام حسین علیه. السلام. کرد، امروز اما میلیون ها علی اکبر در جهان آماده  جانبازی در راه پرخون سید الشهداء است و با امام عصر. عج. بیعت خون کرده اند. 
به نمایندگی از فرهنگیان جوان ولايتمدار و انقلابی استان فارس ضمن محکوم کردن این واقعه شرم آور از رئیس دانشگاه فرهنگیان درخواست دارم به سرعت فرد هتاک را خلع کرده و دانشگاه فرهنگیان کشور بر علیه این اقدام شرم آور بیانیه اعلام برائت دهد.
شاید مرهمی باشد بر قلب آزرده حضرت زهرا سلام الله علیها.

مرتضی کریمی; فعال سیاسی و اجتماعی
منبع: خبرگزاری علم و فناوری
کد مطلب : ۲۱۴۷۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
صمد کریمی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ننگ‌بر چنین مسئولانی .باعث تاسف است در مملکت شیعه مسئولی چنین به مقدسات‌ شیعیان هتاکی کند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
برکنار شود
feedback
Iran, Islamic Republic of
این جور افراد شعور فرهنگی ندارن
Va
feedback
Iran, Islamic Republic of
برای شما و امثال شما متاسفم که این گونه سخنان را توهین امیز تلقی می نمایید
قیام امام حسین فراتر از برگزاری این قبیل مراسم کذایی توسط شماها است
u
feedback
Iran, Islamic Republic of
مطلب را خوب بخوان جوگیر