۰
plusresetminus
حرکتی نامانوس در شورای شهر شیراز؛

گیت مخصوص 100 میلیونی برای اعضای شورا

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱
تعبیه گیت (درب) ورودی در محل صحن علنی شورای شهر شیراز و جداسازی محل نشستن اعضا از دیگر حاضران و خبرنگاران و همچنین پرده‌برداری شهردار این شهر از درخواستهای غیرمنطقی یکی از اعضای شورا از جمله حاشیه‌های صد و سومین جلسه این شورا بود.
گیت مخصوص 100 میلیونی برای اعضای شورا
به گزارش حافظ خبر، تعبیه گیت برقی ورودی در میانه سالن جلسات علنی شورای شهر شیراز،موضوعی بود که چهارشنبه در بدو ورود حاضرین را غافلگیر کرد.

این اقدام در طول پنج دوره گذشته شورای اسلامی شهر شیراز بی سابقه بود که محل نشستن اعضای شورا با مدعوین این جلسات که شامل مدیران، معاونین سازمانهای زیر مجموعه شهرداری شیراز و همچنین خبرنگاران هستند جدا شود.

با این اقدام تنها اعضای شورای شهر شیراز و کارمندان رسمی این نهاد با ثبت اثر انگشت می توانند به صحن علنی ورود پیدا کنند و از ورود سایر افراد از جمله خبرنگاران که در گذشته بعد از اتمام جلسات در این محل حاضر و به گفت و گو و مصاحبه با اعضا می پرداختند جلوگیری شده است.

در طول پنج دوره گذشته شورای شهر شیراز،خبرنگاران و اصحاب رسانه هیچ گاه مزاحمتی در حین برگزاری جلسات این نهاد ایجاد نکرده و اغلب این قشر نیز امروز در مواجهه با قرار دادن این دستگاه کنترل کننده ورود و خروج صحن شورا متعجب شدند.

قرار دادن این دستگاه حتی با واکنش برخی از اعضای شورای شهر از جمله لیلا دودمان و سولماز دهقانی نیز مواجه شد و این اعضا هنگام ورود و خروج به صحن نسبت به قرار دادن این دستگاه واکنش منفی از خود نشان دادند.

به گفته یکی از کارکنان صحن شورای شهر شیراز نصب این دستگاه حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه درپی داشته و این درحالی است که از ماه جاری حقوق برخی کارکنان این نهاد خصوصا حوزه خدماتی نیز با کاهش زیادی مواجه بوده است.
منبع: ایرنا
کد مطلب : ۲۱۵۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما