۱
plusresetminus

دستگیری عامل به چاه انداختن کودک 9 ساله در کازرون

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت : فردی که در اطراف شهرستان کازرون پسر بچه 9 ساله خود را به داخل یک چاه 8 متری انداخته بود توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
دستگیری عامل به چاه انداختن کودک 9 ساله در کازرون
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ محمدی در تشریح این خبر بیان کرد : در تاریخ یکم مهرماه سال جاری ماموران انتظامی از خبری مبنی بر مفقودی یک کودک 9 ساله در یکی از روستاهای توابع این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده در نهایت ماموران به مادر این کودک که مفقودی وی را اعلام کرده بود مظنون و تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرهنگ محمدی گفت : در تحقیقات تکمیلی و بازجویی های صورت گرفته مادر این کودک به جرم خود اقرار و اعلام کرد کودک خود را به دلیل شیطنت و اذیت کردن در چاه انداخته است.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی و اعلام ساکنان آن روستا کودک 9 ساله در چاه کشف شد افزود : با تلاش ماموران نیروی انتظامی و عوامل امدادی کودک را زنده از چاه بیرون آورده،وی به بیمارستان اعزام بستری وتحت درمان قرارگرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت : مادر این کودک با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار از آن طریق روانه زندان شد.

وی گفت : اخیرا فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ربوده شدن این کودک توسط سرنشینان یکدستگاه خودرو و انداخته شدن وی در چاه توسط آنان منتشر شده است که اساسا کذب محض است و با عوامل انتشار دهنده این گونه اخبار کذب برخورد قانونی صورت خواهد گرفت ، شهروندان عزیز هر گونه اخبار صحیح را از طریق پلیس دنبال کنند.
کد مطلب : ۲۱۶۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
به تو هم میگن مادر
نیلو
feedback
Iran, Islamic Republic of
سرنشینان اون خودرو مگه کی بودن ؟