۰
plusresetminus

پیگیر شهرشدن سیوند خواهم بود/ استفاده از طرفیت ها و بهره گیری از بانوان در متن تصمیمگیری ها

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۸
دکتر ابراهیم ابراهیمی با اشاره به قدمت سیوند، از نداشتن شهرداری در این منطقه گلایه کرد و قول داد: بطور قطع پیگیری تبدیل شدن منطقه سیوند به شهر را انجام خواهم داد.
پیگیر شهرشدن سیوند خواهم بود/ استفاده از طرفیت ها و بهره گیری از بانوان در متن تصمیمگیری ها
به گزارش حافظ خبر؛ دکتر ابراهیم ابراهیمی, کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان در جمع مردم غیور سیوند گفت: بنده با 36 سال سن و تجربه 18 سال کار مدیریتی, با توجه به خون شهیدی که در رگهایم است و لبیک گفتن به دعوت مقام معظم رهبری از جوانان, پا به عرصه انتخابات گذاشتم.
 
وی با بیان اینکه استفاده از پتانسیلهای گردشگری حوزه انتخابیه جز مهمترین برنامه های بنده می باشد, بیان کرد: اگر یکی از جاذبه های گردشگری همچون تخت جمشید یا پاسارگاد را کشور دیگر و حتی استان دیگر بود، میدیدیم که چگونه بهترین بهره و جذب سرمایه می کردند.
 
دکتر ابراهیم ابراهیمی با اشاره به قدمت سیوند، از نداشتن شهرداری در این منطقه گلایه کرد و قول داد: بطور قطع پیگیری تبدیل شدن منطقه سیوند به شهر را انجام خواهم داد.
 
وی با بیان اینکه از مشکلات کشاورزان نداشتن سن بازنشستگی می باشد، درمورد دیگر مشکلات این صنف بیان کرد: کشاورزان تولید میکنند اما تضمین خرید از آنها وجود ندارد و چه بسیار از مواقع که دولت بجای خرید از کشاورز به واردات رو می آورد. همچنین حق آبه های کشاورزان به صورت قانون و مداوم پیگیری نشده تا یکبار برای همیشه این مشکل رفع شود.
 
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان تصریح کرد: در حوزه صنعت, اولین هایی همچون پتروشیمی و قند را داشته ایم, اما در صنعت هیچ سهم اشتغالی نداریم که از برنامه های ما پیگیری اشتغال در صنایع مختلف می باشد.
 
وی گفت: در حوزه های مختلف همچون مترو شیراز, راه سازی, بهداشت و... طی چندماه فعالیت در مرکز استان اتفاقات و تحولاتی خوبی رخ داده به اذعان دیگران و طرح های ملی قاضی و هر مسجد یک حقوقدان را برای اولین بار بنده مطرح کردم. دغدغه های ملی را در کنار مشکلات منطقه ای از رسالت های خود میدانم.
 
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه از برنامه های بنده استفاده از جوانان متخصص و کارشناس در حوزه های مختلف خواهد بود، اظهار داشت: اعتقاد دارم باید از یک جا به جوانان اعتماد شود و دیده ایم که هرجا به جوانان اعتماد شده نتایجش به طور محسوسی خوب و مطلوب بوده است.
 
وی با ذکر اینکه قانونگذار باید بطور علمی و کارشناسی باشد اما چون درایت و تخصص نبوده قانون مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده گفت: قانون فرار مالیاتی ثبت شرکت های صوری را برای اولین بار بنده شروع کردم، 12 پرونده معادن رانتی را به نتیجه رساندم و 12 پرونده هم در دست پیگیری می باشد، در زمینخواری در شیراز نیز انقلابی ایجاد کرده ایم.
داوطلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان اذعان داشت: از دیگر برنامه های مهم بنده استفاده از طرفیت ها و بهره گیری از بانوان در متن تصمیمگیری ها خواهیم بود.
وی با ذکر این نکته که شعار ما احیای انتخابات پاک نیز می باشد، تصریح کرد: طی دوره های گذشته با دور شدن از انتخابات پاک, مردم حتی نسبت به نظام نیز بدبین شده اند.
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه مجلس از دستاوردهای بزرگ انقلاب است که نباید ارزان بفروشیم، عنوان کرد: همه را شناسایی کرده و با اگاهی تصمیم گیری کنید، عملکردها را مطالعه کنید و هرکسی را دیدید شاخصه های لازم را داشت, او را انتخاب کنید که تکلیف شرعی بر شماست.
انتهای پیام/ م.ص
کد مطلب : ۲۲۵۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما