۰
plusresetminus

انتخابات نِماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است

تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۸
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: انتخابات به‌عنوان مسئله اساسی کشور یکی از مهم‌ترین عرصه‌های نقش‌آفرینی مردم در اداره کشور و نِماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است.
انتخابات نِماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش حافظ خبر؛  به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس سردار سید هاشم غیاثی همزمان با آغاز رای‌گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در حوزه رأی‌گیری، رأی خود را به صندوق انداخت.
سردار غیاثی ضمن تجلیل از حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: حضور نسل جوان و رای اولی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان‌دهنده روحیه انقلابی نسل آینده‌ساز کشور است و این شور انقلابی دارای پیام بازدارندگی برای دشمنان انقلاب اسلامی و یک حرکت اُمیدآفرین برای تمام دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر دنیاست.
وی با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات نشان دادند پای عهد خود با انقلاب ایستاده‌اند، گفت: انتخابات به عنوان مسئله اساسی کشور یکی از مهم‌ترین عرصه‌های نقش‌آفرینی مردم در اداره کشور بوده و نِماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه این انتخابات باشکوه نشان‌دهنده اعتماد و اعتقاد مردم به نظام اسلامی است، گفت: مردم در این انتخابات ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب اسلامی را اعلام کردند.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما