۰
plusresetminus
امام جمعه شیراز:

تلاش کنیم انتخابات ۱۴۰۰ زمینه‌ساز ظهور مهدی موعود باشد

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۲
نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه عدالت گمشده بشریت است و ما باید این عدالت را داد بزنیم، عنوان کرد: اوج عدالت با ظهور محقق خواهد شد.
تلاش کنیم انتخابات ۱۴۰۰ زمینه‌ساز ظهور مهدی موعود باشد
به گزارش حافظ خبر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه های نماز آخرین جمعه سال ۹۹ شیراز با تبریک اعیاد شعبانیه و دهه مهدویت این ایام را سرشار از معنویت، خیر وبرکت و سر سبزی دانست که باید آن را باید به فال نیک گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه نوروز بهترین گاه شمار شمسی است که ایرانیان شکوفایی طبیعت را آغاز گاه شمار تاریخ خود انتخاب کردند، خاطرنشان کرد که در کتب مختلف علمی ایرانیان نیز وعده به ظهور منجی بشریت داده شده است.
آیت‌الله دژکام با بیان اینکه امسال مهدویت با نوروز یکی شده است، گفت: اولین خصوصیت یک انسان منتظر، استکبار ستیزی است؛ اگر زورمان هم برای مقابله با استکبار نرسد اما قلبا باید متنفر باشیم که اگر نباشد ایمانمان لطمه خورده است.
او اظهار کرد: حضور در انتخابات به مثابه آمادگی برای حضور امام زمان است، حضور پرشور در راستای همین است و باید نیت کرد که حضور در انتخابات آینده برای حضور امام زمان(عج) باشد.

آیت‌الله دژکام، عدالت خواهی و عدالت طلبی را از دیگر ویژگی فرد منتظر دانست و گفت: امروز این زمینه عدالت خواهی در کشور وجود دارد.
او گفت: امروز مردم می‌توانند عدالت‌خواه باشند و این از برکات انقلاب اسلامی است، چرا که در زمان رژیم سابق در برابر یک مامور جز نمی‌شد حقی مطالبه کرد.
نماینده ولی‌فقیه در فارس افزود: البته عدالت خواهی ومطالبه گری باید در چارچوب اخلاق باشد، آداب سخن گفتن باید رعایت شود و مسئولان هم باید جواب مطالبه گری مردم را بدهند.

آیت‌الله دژکام اضافه کرد: عدالت خواهی و مطالبه گری باید آموزش داده شود تا مردم بتوانند به درستی مطالبه گری و عدالت خواهی کنند که البته قوه قضاییه در این حوزه گام‌های موثری برداشته است.

امام جمعه شیراز همچنین با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ سال مهدویت است چون شروع و پایانش دهه مهدویت است، گفت: امیدوار هستیم در این سال گره مشکلات کشور باز شود و همه هموطنان یک زندگی آرام داشته باشند وهمه در این سال از خدا بخواهیم تاهم‌ زمینه ظهور مهیا شود و هم مشکلات جامعه برطرف شود.
کد مطلب : ۲۳۲۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما