۰
plusresetminus

آغاز ساخت فیلم کوتاه دفاع آخر در لامرد

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۴
این فیلم کوتاه که در دو ساختار صد ثانیه و کوتاه داستانی ساخته می‌شود، نگاهی دراماتیک به رخدادهای پس از سرنگونی دولت افغانستان و مشکلاتی که برای نوجوانان این کشور پیش آمده است، دارد.
جعفر محسنی
جعفر محسنی
به گزارش حافظ خبر؛ فیلم کوتاه دفاع آخر به نویسندگی و کارگردانی جعفر محسنی و تهیه‌کنندگی شرکت فیلم‌سازی کاکایی فیلم در لامرد جلوی دوربین رفت.
 داستان این فیلم برگرفته از رخدادهای امروزه کشور افغانستان نوشته است. بازیگران این فیلم نیز از کودکان افغانی هستند.
جعفر محسنی، نویسنده و کارگردان، ابوذر کریمی، تصویربردار و نورپرداز و مدیرعامل شرکت فیلم‌سازی کاکایی و تهیه‌کننده این فیلم از هنرمندان شهرستان لامرد هستند که سال‌ها افزون بر ساخت آثار قابل تقدیر در ساختارهای  گوناگون داستانی، مستند، پویانمایی، تله‌فیلم، تله‌تئاتر و... در زمینه آموزش نیز تلاش کرده‌اند.
جعفر محسنی، دانش‌آموخته دانشکده صدا و سیما و صاحب آثار داستانی قلک، قاب بی‌تصویر، طلوع، مجموعه‌های مستندی چون میقات در راه، شهری در دل شهر، سیمای ایثار، پویانمایی‌های تا خدا و رنگ زندگی، نماهنگ‌های پرواز، عشق و خون، جواهر هشتم و همچنین مدرس دوره‌های گوناگون کارگردانی، نویسندگی، تدوین، فیلم‌برداری، جلوه‌های ویژه و... درباره فیلم کوتاه دفاع آخر، گفت :این فیلم کوتاه که در دو ساختار صد ثانیه و کوتاه داستانی ساخته می‌شود، نگاهی دراماتیک به رخدادهای پس از سرنگونی دولت افغانستان و مشکلاتی که برای نوجوانان این کشور پیش آمده است، دارد.
ابوذر کریمی، مدیر شرکت فیلم‌سازی کاکایی نیز گفت: شرکت کاکایی فیلم همواره در زمینه سخت‌افزار و آموزش‌های نرم‌افزاری تلاش کرده است تا به هنرمندان و فیلم‌سازان شهرستان و به‌ویژه جوانان خدمت کند.
 
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۶۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما