۰
plusresetminus
استاندار فارس:

کم کاری مسئولین در مبارزه با مواد مخدر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹
استاندار فارس با گلایه از عملکرد دستگاه‌های مسئول‌ در زمینه مبارزه با موادمخدر، گفت: در حوزه مسائل اجتماعی، موضوع اعتیاد از اولویت های مهم محسوب می شود و برای رسیدگی به این موضوع توجه ویژه ای صورت خواهد گرفت.
کم کاری مسئولین در مبارزه با مواد مخدر
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان با بیان اینکه وضعیت فارس در حوزه اعتیاد و مبارزه با موادمخدر شایسته جایگاه این استان نیست، بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی کشور و استان فارس موضوع اعتیاد است که زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی محسوب میشود.
وی با ابراز گلایه از وضعیت مبارزه با موادمخدر در استان فارس، تصریح کرد: نگاه ناامیدانه و تعارفات بی فایده، نمی تواند پاسخ مناسبی به کمبودها و کاستی های این حوزه باشد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه همه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان باید با نگاه مثبت و طرح و برنامه برای انجام تکالیف قانونی وارد میدان شوند، افزود: به هیچ وجه نباید احساس بن بست در نگاه متصدیان و مسىولان نسبت به موضوع اعتیاد وجود داشته باشد و پس از تلاش یکساله استان فارس باید در همه شاخص ها از متوسط کشور وضعیت مناسب تری داشته باشد.
وی با بیان اینکه کمیته ای علمی برای تصمیم سازی در حوزه مبارزه با موادمخدر باید تشکیل شود، ادامه داد: از تجربیات و دانش مجموعه ها و استان های دیگر در این زمینه باید بهره برد.
استاندار فارس با تاکید بر این که گسترش اعتیاد به مواد مخدر از جمله برنامه های جدی استکبار جهانی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: باید با کارآمدی در حوزه مبارزه با موادمخدر دسیسه های استکبار را بی اثر کنیم.
 ایمانیه با اشاره به اینکه خیرین استان فارس مشارکت بسیار بالایی در مسائل اجتماعی دارند، عنوان کرد: اگر وضعیت گسترش اعتیاد به مواد مخدر برای مردم تشریح شود، خیرین و نیک اندیشان به کمک نهادهای مسئول خواهند آمد.
نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: عدم وجود آمارهای دقیق در حوزه اعتیاد به مواد مخدر از جمله آسیب‌هایی است که باید با تهیه آمارهای دقیق رفع شود؛ زیرا وجود آمارهای صحیح مقدمه برنامه ریزی مناسب برای مقابله با موادمخدر است
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما