۰
plusresetminus
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

نقش تشکیلات انقلابی در اسلامی شدن جامعه 

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۳
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس نقش تشکیلات انقلابی در اسلامی شدن جامعه را مهم و تأثیر گذار برشمرد. 
نقش تشکیلات انقلابی در اسلامی شدن جامعه 
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ پاسدار قاسم علیپور امروز در همایش «مدیریت جهادی در تشکیلات» که توسط بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد، اظهار داشت: بدون سازماندهی و تعیین محل سازمانی و وظایف محوله، انسجام و هماهنگی بین نیروها به وجود نمی آید.

وی، انعطاف پذیری، شمولیت و فراگیری، سهولت و سادگی، تحرک پذیری، تخصص گرایی، هویت بخشی و انگیزش زایی نظم آفرینی و پایگاه محوری را از اصول و مبانی سازماندهی در بسیج برشمرد و افزود: تشکل‌های انقلابی اگر خود را در حال جهاد شبانه روزی در جبهه فقر و غنا و حق علیه باطل ببینند و دشمنان مشترک و فعال خویش را به خوبی بشناسند بدون شک خود را بی نیاز از تقویت یکدیگر و ارتباط باهم نمی بینند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس، حلم و اتکا به نفس را جزء اصول حاکم بر رفتار اعضای تشکیلات انقلابی دانست و تصریح کرد: منافع تشکیلات بر منافع فردی اعضا و منافع ملی بر منافع تشکیلات ترجیح دارد. 

علیپور با بیان اینکه صداقت یکی از اصول و ارزش های حاکم بر تشکیلات است اضافه کرد: در صورت پایبندی همه تشکل ها در عمل به میثاق ملی قانون اساسی و سایر قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی، تفرقه و انشقاق دامن فعالیت آن ها را نمی گیرد و فعالیت آن ها موجب اختلال در جامعه اسلامی نخواهد بود. 

وی بیان داشت: تلاش مجاهدانه برای اسلامی شدن جامعه از رسالت های تشکیلات انقلابی است. 

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۷۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما