۰
plusresetminus
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

سنگ تمام ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دستگیری از افراد آسیب دیده

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۲
ابوالفضل خروطی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان فارس، اظهار داشت: آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری با عنوان «جایزه ملی احسان» به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حضور مسئولان برگزار شد.
سنگ تمام ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دستگیری از افراد آسیب دیده
به گزارش حافظ خبر، وی با بیان اینکه در این مراسم از ۱۶ نفر از فعالان جهادی فارس در عرصه احسان و نیکوکاری تجلیل شد، به عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اشاره و با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین پرداخته شد.

خروطی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در سه مرحله رزمایش احسان و همدلی ۳۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان توزیع شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان فارس گفت: همچنین در پویش "مشق احسان" ۱۱ هزار بسته نوشت‌افزار که هربسته ارزش ۲۰۰ هزار تومان داشت، ببین دانش‌آموزان نیازمند تهیه و توزیع شد.

 وی تصریح کرد: به مناسبت ایام فاطمیه ۵۱ تن گوشت گوسفندی و در عید غدیر ۳۰ تن گوشت مرغ بین نیازمندان درمناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار استان توزیع شد. 

وی گفت: در بحث کرونا ۷ دستگاه کمک تنفسی بای پپ و ۳۰ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهداء شد.

خروطی بیان کرد: این ستاد در قالب پویش احسان زندگی در زمینه حل بخشی از مشکل آب آشامیدنی مناطق محروم استان ۶۷ مخزن پلی اتیلن ۵ هزار لیتری با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان به شرکت آب و فاضلاب جهت آبرسانی به روستا‌های مناطق کم برخوردار اهداء کرد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان فارس از اهدای ۲۰ هزار بسته بهداشتی در قالب پویش احسان سلامت شامل (ژل و ماسک)، اهدای ۳۰۰ سری لوازم خانگی هر کدام به ارزش ۲۵ میلیون تومان، اهدای ۵۰۰ راس دام با هزینه بیش از یک میلیارد تومان به عشایران و توزیع بیش از ۵۰ سری جهیزیه در قالب پویش احسانه بنیاد احسان به زوج‌های جوان بی‌بضاعت خبر داد و تاکید کرد: این اقدام ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم انجام شده است. 

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۷۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما