۰
plusresetminus
رئیس کل دادگستری استان فارس در دیدار با شهردار شیراز :

تحکیم بنیان خانواده از شاهراه فرهنگ

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۴
رئیس کل دادگستری استان فارس بر برنامه ریزی شهرداری شیراز با محوریت مباحث فرهنگی در سال جدید تاکید کرد.
تحکیم بنیان خانواده از شاهراه فرهنگ
به گزارش حافظ خبر،  حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در دیدار با مهندس اصنافی و جمعی از معاونین و مدیران کل ستادی این نهاد فرآیند ارائه خدمات و اطلاع رسانی در نوروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برنامه ریزی های خوبی از سوی شهرداری برای خدمات دهی و اسکان مسافران نوروزی صورت گرفته است.

وی با بیان این که فعالیت های عام المنفعه همواره مورد حمایت دستگاه قضایی بوده اظهار داشت: در سال جدید عمده برنامه ریزی های شهرداری بر محور مباحث فرهنگی باشد و دادگستری فارس این آمادگی را دارد که در زمینه های فعالیت های عام المنفعه و فرهنگی مشارکت فعال داشته باشد.

این مقام عالی دستگاه قضایی استان، فعالیت های شهردار کلانشهر شیراز و نیروهای خدوم شهرداری را خالصانه توصیف کرد و بیان داشت: توجه به مسائل حوزه تحکیم بنیان خانواده و فعالیت های فاخر فرهنگی از اهمیت بسزایی برخوردار است و انتظار می رود معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز برآن تمرکز ویژه ای داشته باشد.

در ادامه این دیدار مهندس سیداحسان اصنافی، شهردار شیراز با اشاره به حضور پرشور مسافران نوروزی در سومین حرم اهل بیت (ع) گفت: در نوروز ۱۴۰۱ شمار مسافران نوروزی که توسط شهرداری اسکان یافتند نسبت به سنوات گذشته ۶۰ درصد افزایش داشت و نیروهای خدوم مدیریت شهری با تشکیل ستادهای نوروزی تلاش بسیاری کردند تا از مبادی ورودی به راهنمایی و مدیریت سفر گردشگران نوروزی پرداخته و از سردرگمی آنها در سطح شهر جلوگیری شود.

شهردار شیراز افزود: راه اندازی تورهای گردشگری از اقامتگاه های نوروزی به سمت اماکن مذهبی، تاریخی، گردشگری و طبیعی از اقدامات دیگری بود که شهرداری به آن اهتمام ویژه ای داشت و با استقبال چشمگیری مواجه شد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش خبر از عزم جدی مدیریت شهری برای هم افزایی در حوزه های فرهنگی داد و بیان داشت: در سال جدید با همکاری دادگستری فارس برنامه های فرهنگی اثرگذاری در راستای کاهش بزه های اجتماعی با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهیم کرد.

اصنافی در پایان افزود: یکی از دغدغه های جدی مدیریت شهری زدودن معضلات و چالش های فرهنگی و اجتماعی در اماکن عمومی به ویژه بوستان‌ها با کمک دادگستری استان و نیروی انتظامی است؛ چرا که این محیط ها برای استفاده خانواده ها به وجود آمده و حفظ امنیت و آرامش شهروندان ضروری است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۰۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما