۰
plusresetminus
نشست مدیران پاسخگو با موضوع" آب" در استانداری فارس:

با ۱۵ درصد مدیریت مصرف از تابستان عبور خواهیم کرد 

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲
محمود رضایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در سلسله نشست مدیران پاسخگو به میزبانی استانداری فارس با موضوع آب، به ارتباط قیمت کم آب بها و میزان مصرف آب اشاره کرد و خواستار مدیریت مصرف شهروندان در آب شد۔
با ۱۵ درصد مدیریت مصرف از تابستان عبور خواهیم کرد 
به گزارش حافظ خبر، در این نشست رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز با اشاره به ایجاد زیرساخت مناسب برای تأمین آب ابراز داشت: تامین و تهیه آب با کیفیت که پاسخگوی نیاز مشترکین باشد رسالت آبفا شیراز است.
بهمن بهروزی بیان کرد: بخشی از حکمرانی آب توسط دولت صورت می گیرد اما بخش مهمی از آن با مشارکت عمومی مردم باید مدیریت شود تا دچار مشکلاتی در تأمین آب نشویم.
وی افزود: تأمین آب محدوده خدمات شرکت آبفا شیراز که شامل شهرستان شیراز با ۴ شهر و ۱۵۶ روستا می‌شود از طریق آب‌های سطحی و زیرزمینی است.
بهروزی ابراز کرد: در بخش مدیریت مصرف،مدیریت تولید، مدیرت مخازن و ... با برنامه ریزی های انجام شده سهمیه بندی نخواهیم داشت.
وی گفت:خط ۲ آبرسانی که فاز یک آن به بهره‌برداری رسیده و برای ادامه آن ۱۴.۵ کیلومترشبکه خطوط آب تا معالی آباد در حال پیگیری است.
این مقام مسئول گفت: به ازای هر نفر حدود ۱۷۰ لیتر آب باید تامین کنیم.
🔸بهروزی با اشاره به مصرف آب یک کولرآبی، بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ لیتر در شبانه روز خاطرنشان کرد: با ایجاد یک سایه بان ساده ۳۰ تا ۴۰ درصد مصرف آب کولر کاهش می یابد.
🔹مدیرعامل آبفا شیراز در خصوص فاضلاب و تصفیه‌خانه‌ها گفت: در شهر شیراز حدود ۷۰ درصد شبکه جمع‌آوری و حدود ۶۰ درصد تصفیه‌خانه فاضلاب اجراشده است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما