۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

استقبال شهرداری شیراز از سرمایه‌گذاران در شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۵
سیداحسان اصنافی در نشست با شورای شهرستان شیرازگفت: آماده هستیم تا بیشترین همکاری را با سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف بویژه حوزه تفریحی و سرگرمی تعریف شده داشته باشیم.
استقبال شهرداری شیراز از سرمایه‌گذاران در شیراز
یه گزارش حافظ خبر ،  سید احسان اصنافی  در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرستان شیراز اظهار داشت: درآمد و هزینه شهرداری شیراز با دو میلیون نفر جمعیت، همانطور که درآمد بالاست، هزینه‌ها نیز بالا بوده و مشکلات و مسائل خاص خود را دارد.

وی درخصوص همکاری شهرداری شیراز با شورای اسلامی شهرستان شیراز و شوراهای اسلامی این شهرستان گفت: باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و در حوزه‌های مختلف آماده انتقال تجربیات هستیم.

شهردار کلان شهر شیراز با بیان اینکه امکان هزینه‌ کردن شهرداری شیراز در خارج از محدوده شهری شیراز وجود ندارد، تصریح کرد: شهرداری شیراز در مسائلی همچون آموزش آتش‌نشان‌ها، انتقال تکنولوژی مدیریت پسماند و حوزه های عمرانی می‌تواند برای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان شیراز مفید باشد.

وی با استقبال از سرمایه‌گذاران در شهر شیراز گفت: آماده هستیم تا بیشترین همکاری را با سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف بویژه حوزه تفریحی و سرگرمی تعریف شده داشته باشیم.

محمدتقی تذروی، رییس شورای اسلامی شهرستان شیراز نیز در این نشست گفت: شورای اسلامی شهرستان شیراز نیاز به تعامل و همکاری با شهرداری شیراز دارد.

وی ادامه داد: مساعدت و همکاری شهرداری شیراز با شورای اسلامی شهرستان شیراز در قالب تفاهم‌نامه میسر خواهد شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین عنوان کرد: اگر خدمات و امکانات لازم برای بخش‌های اطراف شیراز ارائه نشود، جمعیت به سمت شهر شیراز سر ریز خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما